Gå til innhold

Ny vaskemaskin

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Trenger ny vaskemaskin nå. Har dere en dere vil anbefale? Må ikke støye for mye,og ikke bruke så altfor lang tid.

Er det asko som holder lengst eller?

Skrevet

Er ikke Miele den desidert beste da? Selv har jeg AEG og er veldig fornøyd.

candyqueen_83
Skrevet

Er ikke Miele den desidert beste da? Selv har jeg AEG og er veldig fornøyd.

Miele er vel kanskje den beste men er jo uaktuelt å betale 13 000 kr.

Prisen blir vel ca 3000-6000? Får man en god maskin for det?

Gjest lakrisbåt
Skrevet

så den men testen er jo snart to år gammel

Unnskyld. Så ikke på datoen..

*rødme*

Skrevet

Du får en god AEG i den prisklassen i hvertfall. Jeg sjekket litt rundt, spurte også her på DOL.. Og landet på AEG fordi den skulle være solid og bra. Den jeg har er nærmest lydløs bortsett fra når den sentrifugerer - men det er fordi vi ikke har klart å få den helt stødig. (Skjevt gulv) Den har mange kjekke finesser også - som jeg nesten aldri bruker da..

Skrevet

Jeg har hatt Miele i mange mange år, og var veldig fornøyd med den. Når den gikk til h.... så kjøpte jeg Gorenje på Obs, og jeg er like fornøyd med den! Trodde ikke noe skulle være like bra som Miele men denne er det. Og MYE billigere. :)

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Ariston til 6495,- var svært stillegående

candyqueen_83
Skrevet

Du får en god AEG i den prisklassen i hvertfall. Jeg sjekket litt rundt, spurte også her på DOL.. Og landet på AEG fordi den skulle være solid og bra. Den jeg har er nærmest lydløs bortsett fra når den sentrifugerer - men det er fordi vi ikke har klart å få den helt stødig. (Skjevt gulv) Den har mange kjekke finesser også - som jeg nesten aldri bruker da..

Hvilken modell har du? Hørtes jo bra ut

Skrevet

Jeg har hatt Miele i mange mange år, og var veldig fornøyd med den. Når den gikk til h.... så kjøpte jeg Gorenje på Obs, og jeg er like fornøyd med den! Trodde ikke noe skulle være like bra som Miele men denne er det. Og MYE billigere. :)

Hva var prisen på den?

Jeg ønsker meg også oppvaskmaskin! *Hate å vaske opp* :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161366850' post='3350047]

Hva var prisen på den?

Hehe, er det ikke snakk om vaskemaskiner her da? Altså til klær. ;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161366850' post='3350047]

Hva var prisen på den?

Det er vaskemaskin jeg skrev om, ikke oppvaskmaskin. :)

Skrevet

Hehe, er det ikke snakk om vaskemaskiner her da? Altså til klær. ;-)

Auch!

Der har jeg straffa for at jeg spiste julemarsipan FØR jul!! :S

Skrevet

Det er vaskemaskin jeg skrev om, ikke oppvaskmaskin. :)

Å herregud!

Jeg er helt sikker på at jeg leste oppvaskmaskin! Er jeg full tro?

Skrevet

Jeg har en AEG Øko-Lavamat 74569 Update og er kjempefornøyd! Skulle egentlig ha en mindre maskin, men dama i butikken klarte å overbevise meg om at jeg, med to barnehagebarn (dengangen) ville ha bruk for en maskin med større trommel, den har 6 kgs trommel. Kostet 7500,- i des 2003.

Kjøpte den for straks 3 år siden og det har aldri vært noe tull, har vært nødt til å tømme filteret noen ganger bare, det tetter seg litt for rast, men det er jo ikke noe problem.

Ellers vatrer maskina seg selv når den settes på golvet! Hadde besøk av en fyr en gang som nektet å tro på det og påsto at maskina slett ikke sto i vater. Da jeg fant frem et vater og slengte det på maskina ble han stille gitt... :o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161367374' post='3350060]

Auch!

Der har jeg straffa for at jeg spiste julemarsipan FØR jul!! :S

Hehe, det straffer seg å begynne julefeiringen i oktober, ja. ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har en AEG Øko-Lavamat 74569 Update og er kjempefornøyd! Skulle egentlig ha en mindre maskin, men dama i butikken klarte å overbevise meg om at jeg, med to barnehagebarn (dengangen) ville ha bruk for en maskin med større trommel, den har 6 kgs trommel. Kostet 7500,- i des 2003.

Kjøpte den for straks 3 år siden og det har aldri vært noe tull, har vært nødt til å tømme filteret noen ganger bare, det tetter seg litt for rast, men det er jo ikke noe problem.

Ellers vatrer maskina seg selv når den settes på golvet! Hadde besøk av en fyr en gang som nektet å tro på det og påsto at maskina slett ikke sto i vater. Da jeg fant frem et vater og slengte det på maskina ble han stille gitt... :o)

Hmm.. Virker som AEG er et merke vi må se mer på. Syns ikke det står så mye på nettet,så må nok dra innom en butikk til uka :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161367432' post='3350061]

Å herregud!

Jeg er helt sikker på at jeg leste oppvaskmaskin! Er jeg full tro?

I så fall har du det artigere enn meg som sitter og drikker sukkerfri saft :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...