Gå til innhold

Ny vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall har du det artigere enn meg som sitter og drikker sukkerfri saft :)

Jeg har i såfall klart å bli full på vann og pepsi max ;)

Skrevet

Hehe, det straffer seg å begynne julefeiringen i oktober, ja. ;-)

Uff ja.. *Skamme seg*

Gjest lakrisbåt
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161368118' post='3350083]

Jeg har i såfall klart å bli full på vann og pepsi max ;)

Folk har blitt full på alkoholfri drikke før, men da pga at de _trodde_ at de drakk alkohol, og dette er utelukket hos deg.

:-D

Skrevet

Folk har blitt full på alkoholfri drikke før, men da pga at de _trodde_ at de drakk alkohol, og dette er utelukket hos deg.

:-D

He he.. Mulig jeg bare er for trøtt. ;)

Skrevet

Miele er best ;) Går fort, klærne blir omtrent ikke slitt, alt vaskepulver blir borte fra beholderen og tørketrommelen krymper ikke klær og får de helt tørre :)

candyqueen_83
Skrevet

Miele er best ;) Går fort, klærne blir omtrent ikke slitt, alt vaskepulver blir borte fra beholderen og tørketrommelen krymper ikke klær og får de helt tørre :)

Men prisen er litt for høy :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

AEG, uten tvil!

Det jeg ikke tenkte over da vi skulle ha ny maskin, men som jeg har hatt stor glede av, er at vår AEG har et 40/60 program som gjør at du kan vaske både klær som tåler 40 og 60 grader sammen. Skal være like skånsomt som 40 graders vask og bli like rent som 60 graders vask. Det er helt genialt!

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg vil anbefale AEG. Har hatt både Miele og AEG, og er uten tvil mest fornøyd med AEG.

Har også Miele på kjøkkenet, og er heller ikke spesielt fornøyd med det.

Har nå AEG vaskemaskin, og den er jeg kjempefornøyd med.

Gjest Shira12
Skrevet

Må si meg enig med flere her, AEG!

Jeg kjøpte min for 6 år siden, og er strålendes fornøyd.

Gjest whirlpool
Skrevet

ASKO ..... kan jeg aldri tenke meg. Aldri mer ASKO i mitt hus iallefall, etter noen år med kjempedårlig oppvaskmaskin ....

Mièle er vel det beste sies det.

Mange, veldig mange sverger til gode gamle AEG maskinen (hadde tidligere en halvautomatisk)

Idag har vi Whirlpool vaskemaskin, er veldig fornøyde med den, den er nå 5 år gammel.

Diskusjonen om hva som er best vil jeg ikke begi meg ut på (ordtaket, "den beste bilen i værda er den som jeg har nå" stemmer somregel), det eneste tipset jeg vil gi er at du MÅ kjøpe en vaskemaskin med minimum 1400 omdr. på sentrifuga.

Skrevet

Men prisen er litt for høy :)

Ok.. Man får det man betaler for ;) Neida, skal ikke tulle! Men når jeg og kjæresten min flyttet sammen (som fattige studenter) valgte vi heller å bruke litt mer penger på hvitevarer fordi de skal holde i MANGE år.. Andre ting til innbo vil vi nok oftere bytte ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...