Gå til innhold

Når er det Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det siste helga i oktober?

*Stålsetter meg for unger som maser om godteri, eller kaster egg på huset*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vet ikke, men de kunne for f*en bestemt seg for en dato, så man slipper dette rennet i dagesvis. Argh, jeg hater de ungene som springer rundt og maser.

Skrevet

Om kvelden 31. oktober er den offisielle Halloween, men det forbauser meg ikke om det dukker opp noen i løpet av neste helg også.

Hater hele greia jeg. Åpner ikke døra engang når de ringer på. Skikkelig sur, gammek kjerring er jeg denne kvelden.

Gjest Flystripa
Skrevet

Om kvelden 31. oktober er den offisielle Halloween, men det forbauser meg ikke om det dukker opp noen i løpet av neste helg også.

Hater hele greia jeg. Åpner ikke døra engang når de ringer på. Skikkelig sur, gammek kjerring er jeg denne kvelden.

*nikker* Jeg hater Halloween. Helvete heller, jeg skal ta ut batteriet i dørklokka, trekke for gardinene og gi beng i hele maset. Ungene mine blir jo vettskremt av dette tullet *arg*

Skrevet

*nikker* Jeg hater Halloween. Helvete heller, jeg skal ta ut batteriet i dørklokka, trekke for gardinene og gi beng i hele maset. Ungene mine blir jo vettskremt av dette tullet *arg*

Mine ble vettskremte tidligere, nå er eldstemann bare sur for ikke han også får gå rundt og tigge godterier. Men ikke så lenge de er hos meg og er så små at de ikke går ut alene om kvelden nei.

Skrevet

Mine ble vettskremte tidligere, nå er eldstemann bare sur for ikke han også får gå rundt og tigge godterier. Men ikke så lenge de er hos meg og er så små at de ikke går ut alene om kvelden nei.

hele poenget er at de ikke skal slippes _alene_ ut, da. Bedre å la de gå _med følge_ i den alderen de er nå, slik at de blir "ferdig" med det.

Problemet med Halloween er ikke de små som følges av foreldrene, men dem som tusler rundt alene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...