Gå til innhold

Er det mye tull med open office?

Anbefalte innlegg

Gjest open office og sånt
Skrevet

Har installert open office på maskinen og hver gang jeg skal inn dit så kræsjer siden. Var aldri noe tull da jeg hadde Word for en tid siden, som jeg ikke får installert nå.

Er det maskinen min som det er noe feil med, eller er det mye tull med Open office?.

Skrevet

Jeg bruker open office på flre maskiner på jobben, og det er veldig stabilt der. ikke noe tull, kræsjer ikke. Eneste er at det er et problem at microsoft office saboterer alle filene og nekter å åpne dem selv om de lagres som feks word-fil. Men det er jo en annen sak.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg bruker open office på flre maskiner på jobben, og det er veldig stabilt der. ikke noe tull, kræsjer ikke. Eneste er at det er et problem at microsoft office saboterer alle filene og nekter å åpne dem selv om de lagres som feks word-fil. Men det er jo en annen sak.

Ahaaaa, så det var derfor vi ikke fikk åpnet opp lekseoppgavene til guttungen på maskinen min. (flyttet via minnepenn til min pga. utskrift)

Endte opp med å måtte kopiere alt over på mail og maile til meg selv, og så kopiere over til word og så skrive ut.

Noe rart filgreier på de dokumentene, fikk liksom ikke greisen på det jeg.

:(

Skrevet

Ahaaaa, så det var derfor vi ikke fikk åpnet opp lekseoppgavene til guttungen på maskinen min. (flyttet via minnepenn til min pga. utskrift)

Endte opp med å måtte kopiere alt over på mail og maile til meg selv, og så kopiere over til word og så skrive ut.

Noe rart filgreier på de dokumentene, fikk liksom ikke greisen på det jeg.

:(

Nei, microsoft vil ikke ha konkurranse vettu. Jeg er sikker på at de har lagt inn en antiopenofficefunksjon så de skal være helt sikker på at man ikke kan kommunisere. Andre veien går det fint merkelig nok....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...