Gjest Har du en å anbefale? Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er på utkikk etter ny. Helst rimelig. Har du kjøpt en du er fornøyd med? Forhandler, pris, modell? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 bohus, kr 2500 inkl krakk. beige/brunt vaskeskinn, kan lenes bakover. vi dro rundt på alle butikkene her og prøvesatt så godt som alle stolene som ikke kostet en formue, og denne var bedre enn alle! http://www.bohus.no/default.asp?page=113&product=2131&p2131_v=1 den er ikke så kald i farven som det den ser ut som på bildet 0 Siter
birdie Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 bohus, kr 2500 inkl krakk. beige/brunt vaskeskinn, kan lenes bakover. vi dro rundt på alle butikkene her og prøvesatt så godt som alle stolene som ikke kostet en formue, og denne var bedre enn alle! http://www.bohus.no/default.asp?page=113&product=2131&p2131_v=1 den er ikke så kald i farven som det den ser ut som på bildet Den så god ut! Jeg kom på et portrettintervju med "stjernemegler" Poppe da jeg så den; på spørsmål om hva som aldri kom innenfor hans fire vegger svarte han kontant: "Stressless! Du kommer ikke til himmelen, selv om du kjøper pilotstol.." Selv velger jeg å leve i troen, vi har tre her hjemme! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Den så god ut! Jeg kom på et portrettintervju med "stjernemegler" Poppe da jeg så den; på spørsmål om hva som aldri kom innenfor hans fire vegger svarte han kontant: "Stressless! Du kommer ikke til himmelen, selv om du kjøper pilotstol.." Selv velger jeg å leve i troen, vi har tre her hjemme! hehe vi kjøpte disse to for litt siden, og jammenmeg var det verdt det! har blitt så mye bedre i ryggen (vi har en veldig dyp sofa som jeg brukte å halvligge i).. sprarer inn godstolene på å slippe å gå til kiropraktoren så ofte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.