Gå til innhold

Er du tilfreds med livet?

Anbefalte innlegg

Gjest Livet er en reise...
Skrevet

Har du noen gang tenkt på livet som en reise? Du velger selv dine reisemål. Du får kun en bestemt tilmålt tid på denne/de reisene, så er det slutt.

Hva gjør du/har du gjort med tiden du har fått?

Gjest Hadde vært av interesse
Skrevet

Hvem er du som er så dyp i kveld?

Og fortell litt om dine egne tanker om dine tema.

Skrevet

Enig med forrige taler, det hadde vært mer interessant å diskutere hvis du hadde kommet med noe konkret først ;-)

Skrevet

Akkurat nå er jeg bare pissed off fordi de to jeg bor sammen med, plutselig har bestemt seg for at jeg ikke kan ha katt _likevel_! Dette fikk jeg en sms om når jeg var hjemme, uten at jeg har hørt noe knyst tidligere. Da jeg kom tilbake, hadde de tilogmed gått inn på mitt lukkede rom og tømt kattekassen hennes.

Fy faen så forbanna jeg er.

Gjest Mechilah
Skrevet

Sant det du skriver der...

Jeg tenker på livet som en film,der vi selv skriver manuset :)

Clue1365380406
Skrevet

Jar levd for mye etter andres forventninger og premisser. Det er det slutt på nå.

Likevel har jeg hatt et godt liv hittil, men det er mye jeg ikke har gjort, fordi andres ønsker har kommet i veien. Det har jeg tenkt å gjøre noe med nå.

Skrevet

Er man noensinne tilfreds fullt ut? Man drives jo hele tiden framover av stadig nye behov og lyster.. Ja, jeg er tilfreds, men jeg vil ikke stagnere.

Skrevet

Akkurat nå er jeg bare pissed off fordi de to jeg bor sammen med, plutselig har bestemt seg for at jeg ikke kan ha katt _likevel_! Dette fikk jeg en sms om når jeg var hjemme, uten at jeg har hørt noe knyst tidligere. Da jeg kom tilbake, hadde de tilogmed gått inn på mitt lukkede rom og tømt kattekassen hennes.

Fy faen så forbanna jeg er.

Du har pusen allerede?

Skrevet

Du har pusen allerede?

Ja, hatt henne lenge, og spørsmålet da de hadde visning var: er dere sikker på det er greit at jeg har katt? Dere sier fra hvis det byr på noen problemer?

...

Skrevet

Ja, hatt henne lenge, og spørsmålet da de hadde visning var: er dere sikker på det er greit at jeg har katt? Dere sier fra hvis det byr på noen problemer?

...

Så nå var det altså et passende tidspunkt, nå som dere faktisk bor der?

Himmel!

Skrevet

Så nå var det altså et passende tidspunkt, nå som dere faktisk bor der?

Himmel!

Jepp, midt i eksamenstiden, to måneder senere. Og ikke noe "du, vi har begynt å irritere oss litt over enkelte ting". Neida. En SMS, "vi har funnet ut at katten din får være hjemme nå", og så har de spankulert inn på rommet mitt og tømt kassen hennes!!!!

Hva med å sifra at de synes den stinker, og spørre om jeg kan tømme den, eller ringe og spørre om de kan gå inn for å tømme den?

Og jeg kjenner ikke lukt fra den uten at jeg stikker nesa nedi når jeg skal tømme den, så at den plaga de sånn med døra igjen, det synes jeg er merkelig.

Uansett, mitt rom er mitt rom.

Skrevet

Jepp, midt i eksamenstiden, to måneder senere. Og ikke noe "du, vi har begynt å irritere oss litt over enkelte ting". Neida. En SMS, "vi har funnet ut at katten din får være hjemme nå", og så har de spankulert inn på rommet mitt og tømt kassen hennes!!!!

Hva med å sifra at de synes den stinker, og spørre om jeg kan tømme den, eller ringe og spørre om de kan gå inn for å tømme den?

Og jeg kjenner ikke lukt fra den uten at jeg stikker nesa nedi når jeg skal tømme den, så at den plaga de sånn med døra igjen, det synes jeg er merkelig.

Uansett, mitt rom er mitt rom.

Gjett om du og pusen har blitt baksnakket i dag.

Helt enig i at det ikke er lov å trampe inn på andres rom uten å spørre.

Tror jeg ville kranglet litt om den der, altså. Det går ikke an å ombestemme seg slik, dere bor jo der og det var greit i utgangspunktet.

Skrevet

Tror jeg ville kranglet litt om den der, altså. Det går ikke an å ombestemme seg slik, dere bor jo der og det var greit i utgangspunktet.

Ikke sant? Hvorofr baksnakke når de bare kan spørre og ta opp ting, slik jeg har bedt om? _Hvorfor_ gjør de sånn?

Men ikke barebare å være sint og forlange osv når vi skal bo sammen og late som vi fortsatt er venninner osv osv da..

Skrevet

Hvorfor sier du at vi har blitt baksnakket foressten?

Skrevet

Ikke sant? Hvorofr baksnakke når de bare kan spørre og ta opp ting, slik jeg har bedt om? _Hvorfor_ gjør de sånn?

Men ikke barebare å være sint og forlange osv når vi skal bo sammen og late som vi fortsatt er venninner osv osv da..

Jo, skjønner. Men du kan jo foreslå at dere finner ut hva som egentlig er problemet og så forsøke å gjøre noe med akkurat det. Er det mulig for deg å la katten flytte hjem til foreldrene dine, eller må du finne nytt sted å bo?

Må forresten bare tilføye at jeg lurer så på hvem du er.

Det var en periode jeg trodde jeg så Poppins overalt jeg gikk, men nå er det deg jeg er "redd" for - selv om jeg ikke vet hvordan du ser ut da. Poppins har jeg sett bilder av, så hun kan jeg i teorien kjenne igjen.

Skrevet

Hvorfor sier du at vi har blitt baksnakket foressten?

De må jo ha snakket om det, ellers hadde de jo ikke bestemt seg for å trampe inn på rommet ditt.

Jeg er ikke en av dem altså ;-)

Skrevet

Jo, skjønner. Men du kan jo foreslå at dere finner ut hva som egentlig er problemet og så forsøke å gjøre noe med akkurat det. Er det mulig for deg å la katten flytte hjem til foreldrene dine, eller må du finne nytt sted å bo?

Må forresten bare tilføye at jeg lurer så på hvem du er.

Det var en periode jeg trodde jeg så Poppins overalt jeg gikk, men nå er det deg jeg er "redd" for - selv om jeg ikke vet hvordan du ser ut da. Poppins har jeg sett bilder av, så hun kan jeg i teorien kjenne igjen.

Hvorfor lurer du på hvem akkurat jeg er da?

Jeg hadde en diskusjon med far min om akkurat det der. Jeg sa at det ble dritt å bo her nå, når jeg visste at de heller baksnakket enn å ta opp ting. Og han sa at det er ikke baksnakking, men at de bare diskuterte seg i mellom og mye bullshit. Hva vet vel 50 år gamle menn om hvordan jenter baksnakker.

Jeg kan la hun være hjemme, men det nekter jeg, og det sier jeg ikke til de heller. Jeg vil ha henne hos meg, og vil ikke bare dytte ansvar over på foreldrene mine.

Foreslo det med liste selv, men da var det bare næh, er ikke så mye å ta opp, går sikkert greit.

*dån*

Skrevet

Hvorfor lurer du på hvem akkurat jeg er da?

Jeg hadde en diskusjon med far min om akkurat det der. Jeg sa at det ble dritt å bo her nå, når jeg visste at de heller baksnakket enn å ta opp ting. Og han sa at det er ikke baksnakking, men at de bare diskuterte seg i mellom og mye bullshit. Hva vet vel 50 år gamle menn om hvordan jenter baksnakker.

Jeg kan la hun være hjemme, men det nekter jeg, og det sier jeg ikke til de heller. Jeg vil ha henne hos meg, og vil ikke bare dytte ansvar over på foreldrene mine.

Foreslo det med liste selv, men da var det bare næh, er ikke så mye å ta opp, går sikkert greit.

*dån*

Bor ikke du i samme by som Poppins? Mener jeg leste det en gang... kanskje det var feil.

Jenter baksnakker, sånn er det bare.

Skrevet

Bor ikke du i samme by som Poppins? Mener jeg leste det en gang... kanskje det var feil.

Jenter baksnakker, sånn er det bare.

Aha, jo stemmer det, nå for tiden. Du også da, regner jeg med? =) Gammel er du?

Skrevet

Aha, jo stemmer det, nå for tiden. Du også da, regner jeg med? =) Gammel er du?

Jepps, gjør nok det.

Jeg er et par år eldre enn poppins.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...