Gå til innhold

NHD/Alvorlig sinnlidelse???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitronmelisse

Jeg har en alvorlig sinnlidelse. Bipolar lidelse (før kalt manisk depressiv lidelse).

Jeg lever veldig normalt med familie, deltidsjobb, uføretrygd.

Tok litt tid å bli kjent med symptomene, og hva jeg skulle gjøre for å forebygge, men nå går det veldig greit.

Tåler litt mindre stress og blir litt fortere trett enn før, men ellers som jeg var.

Bruker ikke medisiner.

Gjest Mechilah

Jeg har en alvorlig sinnlidelse. Bipolar lidelse (før kalt manisk depressiv lidelse).

Jeg lever veldig normalt med familie, deltidsjobb, uføretrygd.

Tok litt tid å bli kjent med symptomene, og hva jeg skulle gjøre for å forebygge, men nå går det veldig greit.

Tåler litt mindre stress og blir litt fortere trett enn før, men ellers som jeg var.

Bruker ikke medisiner.

Takk for at du delte dette :)

jeg ble tvangsinnlagt med "alvorlig sinnslidelse", dvs bipolar lidelse.

Dette er flere år siden, og jeg fungerer helt fint. Går skole, har ikke en dag fravær, er sammen med venner og bor i kollektiv og alt er helt greit.

Så nå har jeg fortsatt diagnosen bipolar, men de har visst trukket tilbake dette at jeg skulle ha vært "alvorlig sinnslidende" tror jeg.

Tror ikke noe kan stoppe meg å leve et normalt liv så fremt jeg ikke skulle få en alvorlig somatisk sykdom eller noe, en vet jo ALDRI.

Bruker medisiner. Ingen bivirkninger.

Har litt for stort søvnbehov eneste. Løser det ved å utdanne meg til noe jeg kan jobbe kveldstid. Ser ikke annen løsning der.

Blir svindårlig når jeg prøver skifte døgnrytme.

Ingen ville trodd meg om jeg sa jeg har hatt en alvorlig sinnslidelse eller er manisk depressiv eller lignende *ler*

Gjest Mechilah

jeg ble tvangsinnlagt med "alvorlig sinnslidelse", dvs bipolar lidelse.

Dette er flere år siden, og jeg fungerer helt fint. Går skole, har ikke en dag fravær, er sammen med venner og bor i kollektiv og alt er helt greit.

Så nå har jeg fortsatt diagnosen bipolar, men de har visst trukket tilbake dette at jeg skulle ha vært "alvorlig sinnslidende" tror jeg.

Tror ikke noe kan stoppe meg å leve et normalt liv så fremt jeg ikke skulle få en alvorlig somatisk sykdom eller noe, en vet jo ALDRI.

Bruker medisiner. Ingen bivirkninger.

Har litt for stort søvnbehov eneste. Løser det ved å utdanne meg til noe jeg kan jobbe kveldstid. Ser ikke annen løsning der.

Blir svindårlig når jeg prøver skifte døgnrytme.

Ingen ville trodd meg om jeg sa jeg har hatt en alvorlig sinnslidelse eller er manisk depressiv eller lignende *ler*

Fint at man kan fungere normalt,med alvorlig sinnslidelse :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...