Gå til innhold

Hva har dere på dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Dongery, t-skjorte, og glasset fylt med *hviske*: j**ebrus

Så det har kommet i butikken nå altså?

Er det en rød type eller en champagne-variant?

Jeg må nemlig ha rød, Grans tror jeg det er!

Æsj, nå fikk jeg lyst på det også...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

26

• hare1365380455

13

• Dorthe

11

• kaffepiken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snoopy-pysj og ullsokker. Skikkelig sexy!

Jeg gikk på butikken i snoopy bukser en gang!! *heldigvis med lang genser over* Det kan jo se ut som tynn joggebukse vel? Si ja!! ;)

Skrevet

Har på forholdsvis pene klær, har nettopp vært ute på en bedre middag. Men slang på meg fleece-jakke og teppe over beina nå. :)

Skrevet

haha, ut å løp!! Neida, den er deg sikkert vel unt :) Men om jeg begynner å kjøpe sånt nå, så blir jeg tung -før- jul!

Uff..ikke snakk en gang!

*Dårlig samvittighet*

:P

hare1365380455
Skrevet

Det er jo så guffent vær, det blir aldri varmt inne. Nå skal jeg snart lage mat, koteletter med brokkoli og grønn peppersaus.

Vi skal ha koteletter i morgen. Grønn peppersaus har jeg aldri smakt!

Her er det også kaldt og regnvær ute.... Da er det godt å ha dyna i sofaen!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161376374' post='3350364]

*LOL*

Ser for meg at du sitter med en stasjonær pc på fanget :P

"En ekte dol dame må ha stor pc" hhehe

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg gikk på butikken i snoopy bukser en gang!! *heldigvis med lang genser over* Det kan jo se ut som tynn joggebukse vel? Si ja!! ;)

Jooooda! Ingen problem! ;)

kremt:p

Skrevet

Kan jeg få komme og spise?

Det der er ett av mine favoritt måltid. Eller dvs at jeg hadde ikke prøvd sausen før nå, men den var jo knallgod, masse smak.

Du er hjertlig velkommen, jeg har fire koteletter og en svær brokkoli og flere poser med saus :o)

Skrevet

Nå viser jeg meg ikke offentlig i singlet uten pene hårløse armhuler! ;o)

Der er lekkert ;)

Skrevet

rakes titt og stadig ;)

mmm :)

Gjest Anonym j**edoler
Skrevet

Så det har kommet i butikken nå altså?

Er det en rød type eller en champagne-variant?

Jeg må nemlig ha rød, Grans tror jeg det er!

Æsj, nå fikk jeg lyst på det også...

Champagnevarianten.

Hilsen *slem* ;-)

Skrevet

"En ekte dol dame må ha stor pc" hhehe

*LOL*

Står det i dol-reglene også?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161376445' post='3350369]

Skal vi danne sokkeklubben?

javisst :) Jeg kunne trengt litt inspirasjon før valg av nye sokker hehe

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161376445' post='3350369]

Skal vi danne sokkeklubben?

Mormor kunne strikke, jeg har så mange ullsokker at alt jeg må passe på er og ikke få større føtter så har jeg sokker for livet :)

Skrevet

Vi skal ha koteletter i morgen. Grønn peppersaus har jeg aldri smakt!

Her er det også kaldt og regnvær ute.... Da er det godt å ha dyna i sofaen!

Grønn peppersaus fra Knorr får man bare kjøpt i Sverige, men nå har lidl åpnet i Oslo og de har også grønn peppersaus men et annet ukjent merke. Men den er veldig god den også.

Nå skulle jeg gjerne hatt en tjener her som laget mat slik at jeg slapp å stå opp av senga, ja, for jeg har havnet i den jeg. Flatskjermen har jeg nemlig plassert på soverommet :o)

Skrevet

Jooooda! Ingen problem! ;)

kremt:p

Jeg enset det ikke før jeg var på vei inn i butikken. Litt langt å kjøre hjem å bytte, så det ble bare å løpe mellom hyllene kan man si, og fort hjem igjen. ..

Skrevet

Mormor kunne strikke, jeg har så mange ullsokker at alt jeg må passe på er og ikke få større føtter så har jeg sokker for livet :)

Det samme gjør mormora mi! Gleder meg til hver gang jeg får nye sokker med henne :D

Skrevet

Åh, Guud, var det deg jeg så?

Hmm, igrunnen er snoopyklær ganske kule. Føler meg litt ungdommelig med snoopy-pysj *hehe*

Ei vid snoopy-pysj-bukse kan nok gå for ei joggebukse, men buksa mi har vært i tørketrommelen så mange ganger at den ser mest ut som et pølseskinn. Dessuten er den for kort i beina. Du kan jo tenke deg hvordan jeg ser ut *ler*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161376791' post='3350400]

*LOL*

Står det i dol-reglene også?

ny nå :) neida ikke det jeg vet.

Gjest Shira12
Skrevet

Du er hjertlig velkommen, jeg har fire koteletter og en svær brokkoli og flere poser med saus :o)

Hm, kanskje jeg tar permisjon fra Riksen og står på døra og vil ha mat neste gang jeg er der ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...