Gå til innhold

Hva har dere på dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

javisst :) Jeg kunne trengt litt inspirasjon før valg av nye sokker hehe

Wohoo.. Dette blir bra :D

Vi kan feks ha sokker med navnene våre på når vi har møter! *LOL*

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

26

• hare1365380455

13

• Dorthe

11

• kaffepiken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åh, Guud, var det deg jeg så?

Hmm, igrunnen er snoopyklær ganske kule. Føler meg litt ungdommelig med snoopy-pysj *hehe*

Ei vid snoopy-pysj-bukse kan nok gå for ei joggebukse, men buksa mi har vært i tørketrommelen så mange ganger at den ser mest ut som et pølseskinn. Dessuten er den for kort i beina. Du kan jo tenke deg hvordan jeg ser ut *ler*

*ja nå ler jeg*

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg enset det ikke før jeg var på vei inn i butikken. Litt langt å kjøre hjem å bytte, så det ble bare å løpe mellom hyllene kan man si, og fort hjem igjen. ..

hehe, gikk jo bra :)

Alt for forfengelig her, går over åssen jeg ser ut 1000 ganger før jeg går ut døra, og fortsatt så blir jeg aldri fornøyd ;o

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161377134' post='3350426]

eller felles logo "doldamene"?

hare1365380455
Skrevet

Grønn peppersaus fra Knorr får man bare kjøpt i Sverige, men nå har lidl åpnet i Oslo og de har også grønn peppersaus men et annet ukjent merke. Men den er veldig god den også.

Nå skulle jeg gjerne hatt en tjener her som laget mat slik at jeg slapp å stå opp av senga, ja, for jeg har havnet i den jeg. Flatskjermen har jeg nemlig plassert på soverommet :o)

Det er ikke Lidl her, så jeg får vente med den sausen...

Så får vel jeg si: Marsj ut på kjøkkenet! ;)

Skrevet

eller felles logo "doldamene"?

Haha..Glimrende ide! :D

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161377082' post='3350421]

Det samme gjør mormora mi! Gleder meg til hver gang jeg får nye sokker med henne :D

Det er så luksus!! :)

Skrevet

I know!!

Digger mormora mi! :D

Skrevet

Jeg gikk på butikken i snoopy bukser en gang!! *heldigvis med lang genser over* Det kan jo se ut som tynn joggebukse vel? Si ja!! ;)

KariKruskakli fortalte her om dagen at hun kjørte sønnen til skolen iført gammel pysj. Det aner meg at vi har en pysjmote på trappene. Du skal se du er trendsetter ;o)

Skrevet

Min mormor lagrer sine strikkesokker, ho har vel tre søppelsekker tenker jeg. Jeg må pent kjøpe :) Helt ok forresten :)

Gjest theoline
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161377134' post='3350426]

Stiller med fjærtøflene mine jeg, så får dere bare følge fjæra visst dere lurer på hvor jeg er.

Men blir det alkohyler innabords, går vel tøflene tom for dun før nachtspielet, for da sitter jeg ikke særlig i ro kan du si!

Skrevet

Hm, kanskje jeg tar permisjon fra Riksen og står på døra og vil ha mat neste gang jeg er der ;o)

Det er helt i orden, vet du :o)

Skrevet

KariKruskakli fortalte her om dagen at hun kjørte sønnen til skolen iført gammel pysj. Det aner meg at vi har en pysjmote på trappene. Du skal se du er trendsetter ;o)

Fjortisene har jo soset rundt i pysjbukser i hele høst :-)

hare1365380455
Skrevet

Kan jeg få komme og spise?

Det der er ett av mine favoritt måltid. Eller dvs at jeg hadde ikke prøvd sausen før nå, men den var jo knallgod, masse smak.

Jeg blir også med!

Skrevet

Må bare vente litt, fikk venninna mi på msn :o)

Skrevet

Det er det vel.. ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Det er helt i orden, vet du :o)

Men det spørs om jeg har så mye matlyst akkurat da...

Har faktisk mistet den litt allerede nå, for jeg gruer meg så fælt :-/ Jeg er en stor pyse!

hare1365380455
Skrevet

Må bare vente litt, fikk venninna mi på msn :o)

Det er greit! ;)

Skrevet

Stiller med fjærtøflene mine jeg, så får dere bare følge fjæra visst dere lurer på hvor jeg er.

Men blir det alkohyler innabords, går vel tøflene tom for dun før nachtspielet, for da sitter jeg ikke særlig i ro kan du si!

Klart det er alkohol på våre møter!

Og gele! Angelica er synonymt med gele.

Pekka vil jeg tro er synonymt med sprit

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...