Gå til innhold

Hva har dere på dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det vert meg hadde jeg gått naken med dyne rundt, så til å være midt på natta tror jeg du var heldig!

*LOL*

Dette var natt til søndag kl halv 4! Jeg bor jo midt blant alle utestedene! Hadde vært litt av et syn ;)

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

26

• hare1365380455

13

• Dorthe

11

• kaffepiken

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Det skjønner jeg, lommeboka har det nesten verst :o)

Det er i grunnen tragisk at det skal være så kostbart.

Nå var jeg heldig og fikk dekket de 20-30 tusen det tok og fikse opp tanngarden, men nå betaler jeg selv.

Men så lenge jeg er flink og går 2 ganger i året, holder jeg det i sjakk.

Tannlegen er også veldig opptatt av at jeg skal ha det bra, tar hensyn til sykdommen min, og ikke minst skrekken min.

Gjest theoline
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161378412' post='3350504]

Jeg gikk ut i pysjbukse da brannalarmen gikk her. Bor midt i sentrum i et større bygg. Første møte med naboene.. Tipper jeg gjorde inntrykk! :P

PS! Dette var midt på natta :)

Jeg gikk ut i lynkort silkenattkjole med null under en gang brannalarmen gikk på et hotell i syden, det blåste en mild trekk!!!!

Men noen sørget for et teppe til meg etterhvert, takk gud...

Skrevet

Hvit boybrief og hvit bluse. Teppe over bena i sofaen, kaffekopp i hånda.

Skrevet

Jeg gikk ut i lynkort silkenattkjole med null under en gang brannalarmen gikk på et hotell i syden, det blåste en mild trekk!!!!

He he.. Du var i det minste ikke hjemme der du kjenner "alle" ;)

Skrevet

Det er i grunnen tragisk at det skal være så kostbart.

Nå var jeg heldig og fikk dekket de 20-30 tusen det tok og fikse opp tanngarden, men nå betaler jeg selv.

Men så lenge jeg er flink og går 2 ganger i året, holder jeg det i sjakk.

Tannlegen er også veldig opptatt av at jeg skal ha det bra, tar hensyn til sykdommen min, og ikke minst skrekken min.

Og jeg har betalt sjøl hele tida men nå slipper jeg og det slapp jeg forrige gang også.

Egentlig tror jeg at jeg skulle ha sluppet de siste årene men tannlegen var sær og ville ikke søke.

Nå er maten ferdig ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Og jeg har betalt sjøl hele tida men nå slipper jeg og det slapp jeg forrige gang også.

Egentlig tror jeg at jeg skulle ha sluppet de siste årene men tannlegen var sær og ville ikke søke.

Nå er maten ferdig ;o)

Jeg hadde ikke tenkt over det om ikke tannlegen ba meg om og skaffe en legeerklæring, han ville søke.

Bra du får det nå!

Kos deg med maten da! Jeg spiser agurk, eneste som fristet.

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt over det om ikke tannlegen ba meg om og skaffe en legeerklæring, han ville søke.

Bra du får det nå!

Kos deg med maten da! Jeg spiser agurk, eneste som fristet.

LOLO, jeg spiser og doler og ser på tv på en gang ;o)

Skrevet

Hmm svart silke bukse med snøre i livet, svart v topp med lange armer og en besj innejakke.

Gjest Shira12
Skrevet

LOLO, jeg spiser og doler og ser på tv på en gang ;o)

Jeg skal krype til køys nå, må tidlig opp i morgen og bake kaker for en venn.

Liker og hjelpe til altså, men hater og stå tidlig opp! ;o)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161379131' post='3350547]

*Slå ut håret*

*råner mot møteplassen for å treffe angelica*

Skrevet

*råner mot møteplassen for å treffe angelica*

*Shotte litt HB*

Gjest å nei ikke nå
Skrevet

I københavn i sommer gikk brannalarmen akkurat i det vi var ferdig med sengehyggen. Ble kjempestressa og helt handlingslammet først, men så fikk jeg på meg en kjole.

Følte at sæden rant nedover lårene pluss at jeg ikke fikk tatt på bh. Kjedelig opplevelse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sitter i en joggebukse fra Better Bodies og en sliten, rød genser jeg aldri ville våget meg utenfor døra i.

Ellers sitter jeg med beina på en stressless og nyter Neil Young, laptoppen har jeg på fanget, jeg raper rødvin, er udusjet og riktig så diggbar her jeg sitter, fortsatt med gårsdagens voks i håret.

Skrevet

Jeg har en mørkeblå "kosebukse", en svart, helt enkel singlett, en svart truse og en svart bh. Strømpene har svarte og hvite striper. Og hvite tøfler.

Skrevet

Sitter her med verdens beste pysjbukse som jeg fant i skapet til faren min engang på 90 tallet, stripete litt sånn straff fange look. Sliten rocke t-skjorte jeg kjøpte på en Primus konsert i -95. Ullsokker. Skikkelig attraktiv med andre ord. ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161379183' post='3350552]

*LOL*

Dette var natt til søndag kl halv 4! Jeg bor jo midt blant alle utestedene! Hadde vært litt av et syn ;)

Oj. Vel, natt til søndag halv fire er kanskje eneste natten jeg kanskje kunne ligget fullt påkledd og sminka (om en ganske ruskete og stinkete) =p

Gjest Princess Peach
Skrevet

AKKURAT nå har jeg på meg en svart bukse, lys rosa topp, en beige hettejakke og svarte sko. For en gangs skyld er jeg ikke i joggebukse og t-skjorte. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...