Gjest mij Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg mener, se på Erik Fosnes Hansen, Lene Kongsvik Johansen (?) og Marion Ravn - svarte flekker, rødvinsstenk og generell elendighet.. Jeg nekter å tro at disse har så dårlig munnhygiene som det ser ut til, så hva er det sminkørene til Skavlan driver med?? 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg også så det, særlig på Marion Ravn, hva i alle dager tenkte jeg, har hun Bulimi, he he, er det rart det blir rykter? Så tenkte jeg det var tven min det var noe galt med, slett ikke umulig det heller. Men hva som faktisk er årsaken har jeg ikke peiling på... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg også så det, særlig på Marion Ravn, hva i alle dager tenkte jeg, har hun Bulimi, he he, er det rart det blir rykter? Så tenkte jeg det var tven min det var noe galt med, slett ikke umulig det heller. Men hva som faktisk er årsaken har jeg ikke peiling på... De må kanskje drikke seg til mot på rødvin før sending? :-) 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 De må kanskje drikke seg til mot på rødvin før sending? :-) Mulig mulig, det hadde nok jeg også måttet gjort om jeg skulle stille opp der og snakke engelsk. Masse rødvin og et par Shots, neppe en opptreden familien hadde vært stolt av *ehem*! 0 Siter
cecily Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 De må kanskje drikke seg til mot på rødvin før sending? :-) Det tror jeg definitivt en av gjestene gjorde forrige uke. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Det tror jeg definitivt en av gjestene gjorde forrige uke. Hvem da? :-) 0 Siter
cecily Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvem da? :-) Sandtvillingen. Han var rett og slett ikke i nærheten av å være i vater. Tenke seg dobbel dose av en full Morten Harket og Ari Behn, så har du ham nesten. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Sandtvillingen. Han var rett og slett ikke i nærheten av å være i vater. Tenke seg dobbel dose av en full Morten Harket og Ari Behn, så har du ham nesten. Å herregud, skjønner hva du mener! Jeg er en mester i svitsjing (:-) og fikk akkurat sett Aune Sand dedikere sin kjærlighet til sin bror og resten av familien. Mens leppa skalv og øynene hans ble rødkantete. Gud bedre. 0 Siter
cecily Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Å herregud, skjønner hva du mener! Jeg er en mester i svitsjing (:-) og fikk akkurat sett Aune Sand dedikere sin kjærlighet til sin bror og resten av familien. Mens leppa skalv og øynene hans ble rødkantete. Gud bedre. "Jeg fortjener ikke å tilhøre en så fantastisk familie..." snufs. *spy og svitjse* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Heh, det la jeg også merke til! Særlig på Marion Ravn. De serverer nok godt med rødvin på greenroom. ;o) 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Sandtvillingen. Han var rett og slett ikke i nærheten av å være i vater. Tenke seg dobbel dose av en full Morten Harket og Ari Behn, så har du ham nesten. Ja herregud, vet ikke om du så på Nytt på Nytt ikveld, de tok det opp der også ikveld, om Aune sin oppførsel på Først og Sist forrige fredag. Da jeg så programmet med Aune ville jeg ikke tippa på alkohol akkurat da ....... 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Sandtvillingen. Han var rett og slett ikke i nærheten av å være i vater. Tenke seg dobbel dose av en full Morten Harket og Ari Behn, så har du ham nesten. Jeg tror ikke han trenger å drikke for ikke å være helt i vater. Jeg tror ikke han har vært i vater noensinne! 0 Siter
Gjest theresejenta Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Heh, det la jeg også merke til! Særlig på Marion Ravn. De serverer nok godt med rødvin på greenroom. ;o) Det samme med Elvira Nikolaisen forrige fredag. Det er ikke sååå pent med blå tenner..... 0 Siter
Gjest mfkldgjdklsøgjalkeøs Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg reagerte også veldig på fargen på tennene, det så ikke særlig pent ut! Kan liksom ikke tro de har sånne tenner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.