Gå til innhold

Hva skjer med tenna på"Først og Sist"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, se på Erik Fosnes Hansen, Lene Kongsvik Johansen (?) og Marion Ravn - svarte flekker, rødvinsstenk og generell elendighet.. Jeg nekter å tro at disse har så dårlig munnhygiene som det ser ut til, så hva er det sminkørene til Skavlan driver med??

Gjest theoline
Skrevet

Jeg også så det, særlig på Marion Ravn, hva i alle dager tenkte jeg, har hun Bulimi, he he, er det rart det blir rykter?

Så tenkte jeg det var tven min det var noe galt med, slett ikke umulig det heller.

Men hva som faktisk er årsaken har jeg ikke peiling på...

Skrevet

Jeg også så det, særlig på Marion Ravn, hva i alle dager tenkte jeg, har hun Bulimi, he he, er det rart det blir rykter?

Så tenkte jeg det var tven min det var noe galt med, slett ikke umulig det heller.

Men hva som faktisk er årsaken har jeg ikke peiling på...

De må kanskje drikke seg til mot på rødvin før sending? :-)

Gjest theoline
Skrevet

Mulig mulig, det hadde nok jeg også måttet gjort om jeg skulle stille opp der og snakke engelsk.

Masse rødvin og et par Shots, neppe en opptreden familien hadde vært stolt av *ehem*!

Skrevet

Det tror jeg definitivt en av gjestene gjorde forrige uke.

Skrevet

Det tror jeg definitivt en av gjestene gjorde forrige uke.

Hvem da? :-)

Skrevet

Hvem da? :-)

Sandtvillingen.

Han var rett og slett ikke i nærheten av å være i vater. Tenke seg dobbel dose av en full Morten Harket og Ari Behn, så har du ham nesten.

Skrevet

Sandtvillingen.

Han var rett og slett ikke i nærheten av å være i vater. Tenke seg dobbel dose av en full Morten Harket og Ari Behn, så har du ham nesten.

Å herregud, skjønner hva du mener!

Jeg er en mester i svitsjing (:-) og fikk akkurat sett Aune Sand dedikere sin kjærlighet til sin bror og resten av familien. Mens leppa skalv og øynene hans ble rødkantete. Gud bedre.

Skrevet

Å herregud, skjønner hva du mener!

Jeg er en mester i svitsjing (:-) og fikk akkurat sett Aune Sand dedikere sin kjærlighet til sin bror og resten av familien. Mens leppa skalv og øynene hans ble rødkantete. Gud bedre.

"Jeg fortjener ikke å tilhøre en så fantastisk familie..." snufs.

*spy og svitjse*

Skrevet

Heh, det la jeg også merke til! Særlig på Marion Ravn.

De serverer nok godt med rødvin på greenroom. ;o)

Gjest tv-tittern
Skrevet

Sandtvillingen.

Ja herregud, vet ikke om du så på Nytt på Nytt ikveld, de tok det opp der også ikveld, om Aune sin oppførsel på Først og Sist forrige fredag.

Da jeg så programmet med Aune ville jeg ikke tippa på alkohol akkurat da .......

tzatziki1365380058
Skrevet

Sandtvillingen.

Jeg tror ikke han trenger å drikke for ikke å være helt i vater.

Jeg tror ikke han har vært i vater noensinne!

Gjest theresejenta
Skrevet

Heh, det la jeg også merke til! Særlig på Marion Ravn.

De serverer nok godt med rødvin på greenroom. ;o)

Det samme med Elvira Nikolaisen forrige fredag.

Det er ikke sååå pent med blå tenner.....

Gjest mfkldgjdklsøgjalkeøs
Skrevet

Jeg reagerte også veldig på fargen på tennene, det så ikke særlig pent ut! Kan liksom ikke tro de har sånne tenner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...