Gå til innhold

Sinnsyk latterkrampe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså sittet og svitsjet i kveld, fått med meg Nytt på nytt så klart, men ellers har det vært stussli med liksom-dansing, liksom-synging og Skravlan.

Men jeg ble værende en stund på TV3 der det ble vist klipp av diverse uhell og farlige redningsaksjoner - en som fikk 15000 wolt strøm i seg, osv. De overlevde såklart, men helt på tampen kom det mest vanvittige klippet av alle:

En dyrepasser skuffer møkk i en elefantinnhegning, og er veldig opptatt av arbeidet sitt. Kommentatoren beskriver med mørk og dramatisk stemme (som i amerikanske film-trailere) samtidig som vi kan se at en av elefantene langsomt rygger mot den intetanende dyrepasseren.

Og plutselig - elefanten begynner å sagge i bakenden, og synker sakte ned og --- setter seg på mannen!! Vi sitter altså og ser på at en mann får hodet kjørt opp i ræva på en elefant, og kommentatoren fortsetter like mørkt og dramatisk - "We are now able to see just how unpredictable and dangerous these wild animals really are! This zookeeper suddenly finds himself in total darkness!!"

Jeg lo så jeg skreik - lå over stuebordet og hiksta i flere minutter! Please, kan noen finne dette klippet på nett?? :-)

Skrevet

heheheh, neei og nei og nei og nei....!! uff :P

Kommentatoren er dessverre ikke med, det var liksom han som var prikken over i'en her.. ;-)

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Kommentatoren er dessverre ikke med, det var liksom han som var prikken over i'en her.. ;-)

hehe, ja, dumt jeg byttet kanal når reklamen kom, så han som fikk strømm i seg også ble jeg så lei og måtte finne noe annet :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...