Gå til innhold

Hva tenker du på i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Filosoferende
Skrevet

Jeg planlegger endel forbedringer i livet.

Skrevet

Godt for deg!

Elsker filosofi og tenker på det veldig ofte og leser endel om emnet. Utrolig mye man kan lære...

Skrevet

Hva jeg skal gjøre med bostatus, hvordan jeg skal få meg kjæreste, og at jeg bør legge meg nå. Og så gleder jeg meg til imorra, bortsett fra når roomiene kommer hjem.

Skrevet

Jeg er ikke så filosofisk i kveld. Er ganske sliten og befinner meg langt nede på behovspyramiden i kveld; jeg er såre fornøyd med mat, do, varme, seng.

Skrevet

...at jeg bare _må_ se å komme meg i seng selv om gubben er på jobb, men at jeg _vet_ at jeg kommer til å sitter her en stund til og nerde og zappe og i verste fall finne fram star wars 1 som jeg har tenkt jeg skulle oppfriske snart men da går det jo plutselig tre timer og da er klokka to og da blir jeg sååå trøtt i morgen og nå må jeg snart ha meg en slurk vann

veldig lite filosofi i kveld er jeg redd.......

Skrevet

Ikveld tenker jeg på å komme meg tidlig i seng-men det ser ut som om det gikk vasken.Jeg tenker hva jeg skal prestere på jobb i morgen og jeg irriterer meg over min stive muskulatur etter en heseblesende sykkeltur idag:-(

Jeg vet hva morgendagen bringer og vet at mine sure muskler vil få en jæ......dårlig dag på jobb i morgen. Og det irreterer meg,mye!!!

Skrevet

Jeg tenker på hva jeg skal gjøre med hus og økonomi... Også tenker jeg på at en kjæreste i armkroken ville vært godt å ha:-) Og til slutt sitter jeg og lurer litt på om jeg skal stikke bort på pubben og ta meg to øll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...