Gå til innhold

Kåre Conradi, til å spise opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er litt for søt. Men jeg tror han kunne være spennende å snakke med, men det er kanskje fordi jeg sånn generelt har en oppfatning om at kunstnere har spennende hoder. Enda jeg jo vet at det ikke stemmer.

Jeg synes han som skal spille han detektiven fra Bergen, men som ikke er fra Bergen er fin å hvile øynene på. Husker ikke hva han heter.

Husker ikke jeg heller!

Men det er bare noe spesielt med Conradi i mine øyne. Kjemmer han ikke, men det er noe godt over han....

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

19

• musikeren

10

• DarkPink

6

• kaffepiken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han er en skikkelig blauting! Se for deg Kåre Conradi i en skikkelig nevekamp... Veit du hva jeg ser? En fyr som beinflyr alt det han er god for. Men han er sikkert rask, det skal han ha.

Skrevet

Han er utrolig kjedelig. Komplett uten sjarm.

Du kommer deg;-)

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Han er en skikkelig blauting! Se for deg Kåre Conradi i en skikkelig nevekamp... Veit du hva jeg ser? En fyr som beinflyr alt det han er god for. Men han er sikkert rask, det skal han ha.

Du er sikkert mer til å spise opp, og jeg liker ikke kålrabien heller forresten..

:-)

Skrevet

Vil ikke ha en mann som på død og liv skal sloss...

Det er det mest negative jeg kan tenke meg!

Skrevet

Han er utrolig kjedelig. Komplett uten sjarm.

Endelig!

Skrevet

Vil ikke ha en mann som på død og liv skal sloss...

Det er det mest negative jeg kan tenke meg!

Det er jo ikke det det er snakk om da. Men hvis du går hand i hand med kjæresten din, og en eller annen idiot skulle begynne å slenge stygge kommentarer til deg, så ville du vel synes det var ålreit å vite at du gikk sammen med en som faktisk var mann nok til å stå opp for deg?

Skrevet

Du er sikkert mer til å spise opp, og jeg liker ikke kålrabien heller forresten..

Ja, jeg er til å spise opp. Søt som få:-)

Skrevet

Er du "fri"?

Ja, jeg er det! Har oppdaget at menn ikke banker på døra mi, og det var litt av en sjokkopplevelse, skal jeg si deg....

Skrevet

Det er jo ikke det det er snakk om da. Men hvis du går hand i hand med kjæresten din, og en eller annen idiot skulle begynne å slenge stygge kommentarer til deg, så ville du vel synes det var ålreit å vite at du gikk sammen med en som faktisk var mann nok til å stå opp for deg?

Jeg hadde tatt typen min i armen og løpt....

Lar meg ikke provosere av idioter!

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Ja, jeg er til å spise opp. Søt som få:-)

Tror deg :-)

*smake en liten bit*

Det stemte!

Skrevet

Tror deg :-)

*smake en liten bit*

Det stemte!

Såh... Hvordan visste du at jeg er til å spise opp? :-)

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Såh... Hvordan visste du at jeg er til å spise opp? :-)

Har aldri sett deg, men det aner meg bare, at du er til å spise opp. Du er utrolig sjarmerende.

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Ja, jeg er det! Har oppdaget at menn ikke banker på døra mi, og det var litt av en sjokkopplevelse, skal jeg si deg....

*hviske* Tror pistolero nettopp *banket på hos deg*...

;-)

Skrevet

Har aldri sett deg, men det aner meg bare, at du er til å spise opp. Du er utrolig sjarmerende.

*humrer* En sann menneskekjenner!

Har du en fin stuss? ;-)

Skrevet

*hviske* Tror pistolero nettopp *banket på hos deg*...

;-)

Det hadde vært noe!

Gjest lakrisbåt
Skrevet

*humrer* En sann menneskekjenner!

Har du en fin stuss? ;-)

Hva mente du med den?

Skrevet

Hva mente du med den?

Nei... Hva vil du helst at jeg skal mene? :-)

stuss er altså lik rumpe.

Skrevet

Hehe, jeg klarer ikke la være å flire over slike "så synd de er opptatt" utsagn når det gjelder folk som med svært stor sannsynlighet er uoppnåelige for den som drømmer (selv om vel Conradi ikke er det verste eksempelet i så måte, verre med de som er avstandsforelska i Hollywoodstjerner og engasjerer seg i kjærlighetslivet deres). Kan vi ikke bare nøye oss med å konstantere at fyren er flott, og så håpe at han _har_ det flott også? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...