Gå til innhold

Kåre Conradi, til å spise opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lekker liten stek.

Heng opp en plakat av han over senga. I taket.

Det gjør de homsene jeg kjenner.

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

19

• musikeren

10

• DarkPink

6

• kaffepiken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er bare noe med han og jeg finner han ikke kjedelig.

Hvor høye menn er spiller liten rolle så lenge de er bitte lite høyere enn meg....

Bittelitt høyere enn meg er som regel rimelig høyt =) Hvertfall hvis jeg skal ha ham over høyhælte sko sjiktet også.

Skrevet

Han hadde ikke fått gått to runder rundt senga mi;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kåre Conradi er nr tre på top tre lisa mi, og har vært det siden jeg "oppdaget" han for et år siden. Siden nr to på lista mi ikke er norsk (Josh Holloway), så betyr det at jeg ser på Conradi som Norges nest mest sjarmerende mann.

Om jeg ønsker at han var ledig på torget? Nei, siden jeg er opptatt selv, så spiller hans sivilstatus ingen rolle. Jeg nøyer meg uansett med å titte på menyen ute, og spiser hjemme ;-)

Skrevet

Hehe, jeg klarer ikke la være å flire over slike "så synd de er opptatt" utsagn når det gjelder folk som med svært stor sannsynlighet er uoppnåelige for den som drømmer (selv om vel Conradi ikke er det verste eksempelet i så måte, verre med de som er avstandsforelska i Hollywoodstjerner og engasjerer seg i kjærlighetslivet deres). Kan vi ikke bare nøye oss med å konstantere at fyren er flott, og så håpe at han _har_ det flott også? ;)

Jeg var oppriktig lei meg den dagen Donny Osmond fikk seg kone -jeg syns det var et svik - hehe, Jeg ELSKET han som 12-åring og langt opp i tenårene. Jeg syns han er snasen enda:

http://quicksitebuilder.cnet.com/cathynel/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/somewhere_in_time_cover.jpg

Skrevet

Det er jo ikke det det er snakk om da. Men hvis du går hand i hand med kjæresten din, og en eller annen idiot skulle begynne å slenge stygge kommentarer til deg, så ville du vel synes det var ålreit å vite at du gikk sammen med en som faktisk var mann nok til å stå opp for deg?

Da praier han en drosje og får deg trygt hjem.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, ellers takk. Han skal du få ha for deg sjøl. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, ellers takk. Han skal du få ha for deg sjøl. :)

For seg sjøl, nei! Det er mange andre doljenter som har sansen, selv om du ikke blander deg inn i kampen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

_Fatter_ ikke at alle synes det. Han er jo så tynn og kortvokst.

Enig med deg, DarkPink. Må ha noe som river litt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

For seg sjøl, nei! Det er mange andre doljenter som har sansen, selv om du ikke blander deg inn i kampen.

Ok, ta ham uten innblanding fra -meg- iallfall. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ok, ta ham uten innblanding fra -meg- iallfall. :)

He he, akkurat den setningen har jeg sett hos deg før, men da var du i gang og flørtet med vedkommende vi snakket om ikke lenge etter.

Så jeg tror ikke hidi skal føle seg helt trygg ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

He he, akkurat den setningen har jeg sett hos deg før, men da var du i gang og flørtet med vedkommende vi snakket om ikke lenge etter.

Så jeg tror ikke hidi skal føle seg helt trygg ;-)

*sukk*

Hvem har jeg flørta med NÅ da? Dere kan føle dere trygge for mine fangarmer iallfall. :)

Skrevet

Ja, Conradi er snacksen ja. :-)

Han og Trond Espen Seim er på topplista mi ihvertfall.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*sukk*

Hvem har jeg flørta med NÅ da? Dere kan føle dere trygge for mine fangarmer iallfall. :)

Jeg snakker ikke om nå, men om en måneds tid siden. Ta det med ro, jeg hverken knurrer eller flekker tenner, jeg bare registrerer det som skjer.

*snill ulv*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg snakker ikke om nå, men om en måneds tid siden. Ta det med ro, jeg hverken knurrer eller flekker tenner, jeg bare registrerer det som skjer.

*snill ulv*

Det husker jeg ikke, men jeg kan jo ikke noe for at jeg er så uimotståelig sjarmerende heller. *vifter med øyenvippene* ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det husker jeg ikke, men jeg kan jo ikke noe for at jeg er så uimotståelig sjarmerende heller. *vifter med øyenvippene* ;)

Du er så uimotståelig at vi må vurdere om det er trygt å ha deg gående løs ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, Conradi er snacksen ja. :-)

Han og Trond Espen Seim er på topplista mi ihvertfall.

Er Seim så høyt oppe at han er blandt dine tre på topp?

*Sammenligne lister*

Hos meg er han langt nede...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er så uimotståelig at vi må vurdere om det er trygt å ha deg gående løs ;-)

Ja, det er jo nesten urettferdig mot de andre damene her inne... ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, det er jo nesten urettferdig mot de andre damene her inne... ;)

Vi har det ikke lett, men vi stålsetter oss når du er i nærheten.

Og så trøster vi oss med at du ikke er altetende, så noen mannebein blir til overs for røkla.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...