Gå til innhold

8000 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk funnet et smykke jeg ikke klarer å glemme. Men jeg vet ikke om jeg klarer å bruke 8000 kroner på en liten gull og diamant-dings heller, det er jo sprøtt mye penger på et lite smykke.

Kanskje jeg skal gi hele beløpet til innsamlingsaksjonen i morgen. Ikke helt det giveren ønsker seg, men utvilsomt det beste forholdet.

Nei da, kommer ikke til å gjøre det. Men det er egentlig litt skremmende å oppdage at jeg ikke ønsker meg noen ting sånn veldig, og i alle fall ikke trenger noen ting.

Det eneste jeg faktisk ønsker meg, er hytte på fjellet. Men kommer jo litt kort med 8000 kroner. Kanskje jeg skal kjøpe noe jeg kan ha på hytta på fjellet, hvis vi noen gang får råd til å kjøpe den :)

Eller så kan du ta med deg hele familie til en profesjonell fotograf og få originale, utradisjonelle bilder tatt av deg og de du er mest glad i.

Eller dra på spaweekend. Det er dyrt! Vet det bare skulle være til deg selv, men spaweekend gjør deg godt og er jo hyggelig med selskap :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...