Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det veldig stille, gitt!

Ingen nattranglere...

Noen våkne som har lyst til å snakke/diskutere litt....

Skrevet

Du er mye oppe om natta, forstår jeg;)

Ja, har mye smerter og da får jeg ikke sove...

Du da?

amerikafareren
Skrevet

Ja, har mye smerter og da får jeg ikke sove...

Du da?

Det er nokså tidlig på kvelden hos meg.

Skrevet

Det er nokså tidlig på kvelden hos meg.

Glemte tidsforskjellene, vet du!

amerikafareren
Skrevet

Glemte tidsforskjellene, vet du!

Du er ikke alene om det, men det er derfor jeg doler helst om natta (dvs. norsk natt). Hvis jeg doler i det hele tatt. Dol er ikke særlig trivelig lenger.

Skrevet

Du er ikke alene om det, men det er derfor jeg doler helst om natta (dvs. norsk natt). Hvis jeg doler i det hele tatt. Dol er ikke særlig trivelig lenger.

hvorfor er du her da? om dol ikke er særlig trivelig?

men nå er det natta for meg, håper du har det bra "over there", men synes personlig at dol er trivelig selv om jeg ikke er her hver eneste dag:-)

amerikafareren
Skrevet

hvorfor er du her da? om dol ikke er særlig trivelig?

men nå er det natta for meg, håper du har det bra "over there", men synes personlig at dol er trivelig selv om jeg ikke er her hver eneste dag:-)

Det er derfor jeg er så lite her, men det hender at jeg titter inn for å se hva som skjer.

Jeg har det bra, men travelt;)

Skrevet

Jeg synes det er mye moro og lærerikt. Men inne i mellom kan det være pyton.

Det viktigste er å overse det man ikke liker...

amerikafareren
Skrevet

Jeg synes det er mye moro og lærerikt. Men inne i mellom kan det være pyton.

Det viktigste er å overse det man ikke liker...

Jeg synes det er mye drittkasting og krangling blitt her etterhvert. Det er greit å overse, men ikke hele tiden.

Skrevet

Det er derfor jeg er så lite her, men det hender at jeg titter inn for å se hva som skjer.

Jeg har det bra, men travelt;)

godt og høre det går bra da, uansett meninger osv så ønsker jeg deg faktisk alt godt, selv om du irriterer meg noe grenseløst til tider, hehehe

vi er vel bare to mennesker med ulike meninger, uansett var det fint og høre at livet ditt er bra:) selv om vi somregel diskuterer så det smeller;) hehe vi har jo ledd litt også da!:)

Skrevet

Jeg synes det er mye drittkasting og krangling blitt her etterhvert. Det er greit å overse, men ikke hele tiden.

Jeg svarer tvert tilbake om jeg føler meg urettferdig behandlet.

Jeg vet jo hvem du sikter til, og jeg har "kranglet" med vedkommende selv, men for min del går det over.

Sier det jeg har å si og ferdig med den saken.

amerikafareren
Skrevet

godt og høre det går bra da, uansett meninger osv så ønsker jeg deg faktisk alt godt, selv om du irriterer meg noe grenseløst til tider, hehehe

vi er vel bare to mennesker med ulike meninger, uansett var det fint og høre at livet ditt er bra:) selv om vi somregel diskuterer så det smeller;) hehe vi har jo ledd litt også da!:)

Nå blir jeg litt nysgjerrig, har vi diskutert noe særlig?

amerikafareren
Skrevet

Jeg svarer tvert tilbake om jeg føler meg urettferdig behandlet.

Jeg vet jo hvem du sikter til, og jeg har "kranglet" med vedkommende selv, men for min del går det over.

Sier det jeg har å si og ferdig med den saken.

Jeg sikter ikke til noen spesielle, men stemningen på dol har forandret seg veldig.

Skrevet

ja, et par ganger, litt tidligere i sommer/høst:) kan ikke ha vært så alvorlig da, siden jeg ikke kan ta frem tråden;) hehe

men at vi var uenige husker jeg veldig godt......

Skrevet

men nå sier jeg godnatt, bør finne dyna nå, temmelig sent:)

Skrevet

Jeg sikter ikke til noen spesielle, men stemningen på dol har forandret seg veldig.

Det går litt opp og ned, mener jeg. Jeg liker meg her og velger selv hva jeg vil svare eller ikke svare.

Har fått kjeft av dolere jeg, da tenker jeg om det var berettiget eller ei, og tar det fra der.

Husk at det er veldig mange kjempemennesker her!

amerikafareren
Skrevet

ja, et par ganger, litt tidligere i sommer/høst:) kan ikke ha vært så alvorlig da, siden jeg ikke kan ta frem tråden;) hehe

men at vi var uenige husker jeg veldig godt......

Jeg var ikke her i sommer og jeg pleier sjelden å huske diskusjoner. Jeg vet overhodet ikke hva du sikter til, og synes nesten synd på deg hvis du pleier å dra med deg uoverensstemmelser her.

god natt.

amerikafareren
Skrevet

Det går litt opp og ned, mener jeg. Jeg liker meg her og velger selv hva jeg vil svare eller ikke svare.

Har fått kjeft av dolere jeg, da tenker jeg om det var berettiget eller ei, og tar det fra der.

Husk at det er veldig mange kjempemennesker her!

Alle sammen er kjempemennesker, men stemningen er forandret seg veldig i det siste.

Skrevet

Alle sammen er kjempemennesker, men stemningen er forandret seg veldig i det siste.

Nå har jeg bare vært her ett halvt år eller noe, så jeg kan ikke si hvordan det var før det.

Men det var en periode som noen spammet noe helt forferdelig, og det likte jeg ikke særlig.

Da slettet webbis med hard hånd!

Hva konkret er det du liker minst?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...