Gå til innhold

Kirken døper leketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan du få døpt dildoen din!

Hva skal den hete?

Pass på at den tåler vann. Hvis ikke, så tre på en gummi utenpå. Da blir den velsignet også.

En velsignet gummi bør kunne brukes til noe?

Skrevet

Jeg venter på deg dagen du skal slutte å være blasfemisk.

Skrevet

Blasfemisk? Hvis DET var blasfemisk, så håper jeg vi får mye, mye mer blasfemi :-)

"........................................."

Skrevet

Hva var det som var blasfemisk med det? Er det ikke heller den presten som gjør sånt som er blasfemisk da. Det står vel ikke noe i liturgien om at prestene kan døpe leker? :)

Skrevet

Du som er så klok, og så har du ikke bedre innlegg å komme med?

Blir ikke irritert, synes bare det var_dumt_!

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Alle dildoer tåler vel vann?

*Rister på hodet*

Skrevet

Ettersom det er fireåringers leketøy han døper, er vel dildo-innlegget ditt i overkant upassende. :oP

Gjest finn på noe bedre
Skrevet

Keinstein, du har skrevet mye bra før, men dette var var et av de aller tåpeligste innlegg jeg har lest her. Dåp i kirkelig sammenheng er ikke navngivning, men at en person som inngår en pakt med Gud for å tilhøre Ham resten av livet. Enten påfunnet er ditt eget eller referert til faktisk handling (noen som er tvilsomt) er det likefullt blasfemisk og kvalmt. Spar oss er du snill.

Skrevet

Alle dildoer tåler vann, men ikke alle vibratorer.

Skrevet

Keinstein, du har skrevet mye bra før, men dette var var et av de aller tåpeligste innlegg jeg har lest her. Dåp i kirkelig sammenheng er ikke navngivning, men at en person som inngår en pakt med Gud for å tilhøre Ham resten av livet. Enten påfunnet er ditt eget eller referert til faktisk handling (noen som er tvilsomt) er det likefullt blasfemisk og kvalmt. Spar oss er du snill.

Jeg er fullstendig likeglad til denne guden din. Hold den for deg selv, og ikke plag oss andre med den hvis vi ikke ber om det. Liker du ikke innlegg, så hopp over dem, det gjør jeg.

Skrevet

Alle dildoer tåler vann, men ikke alle vibratorer.

Dæven.

Skrevet

Ettersom det er fireåringers leketøy han døper, er vel dildo-innlegget ditt i overkant upassende. :oP

Har jeg misforstått nå igjen? Så dum kan man bli altså. Vi må slutte med å tenke på sex alltid.

:-)

Skrevet

Du som er så klok, og så har du ikke bedre innlegg å komme med?

Blir ikke irritert, synes bare det var_dumt_!

Min dag er ikke fullkommen før jeg har irritert noen.

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Min dag er ikke fullkommen før jeg har irritert noen.

Bra!

;O)

Skrevet

Blasfemisk, hva er det?

Definer "blasfemisk".

Er det greit å velsigne leketøy, men hvis det har med sex å gjøre, så blir det blasfemisk?

Hvorfor har mesten alle religioner så forferdelig mye i mot noe som er helt naturlig og nøye beskrevet i naturvitenskapen?

De må ha noe med kontroll over andre mennesker å gjøre. Spesielt kvinner forfølges for sin seksualitet og brukes som maktmiddel av menn.

Skrevet

Bra!

;O)

Irritasjon er også en aktivitet. Sunt for sjela.

Skrevet

Jeg venter på den dagen religiøse skal slutte å bry seg med hva andre sier og gjør. Hvis guden blir sint, så er det -meg- guden blir sint på, og ikke deg. Hvorfor bryr du deg da om det? Fornærmet på gudens vegne? Har guden bedt -deg- å være dens stedfortreder på jord?

Hvorfor kan ikke religiøse passe sine egne saker?

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Irritasjon er også en aktivitet. Sunt for sjela.

Nettopp! Har hørt det før..

:o)

Håper du har en like deilig søndag som meg.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg venter på den dagen religiøse skal slutte å bry seg med hva andre sier og gjør. Hvis guden blir sint, så er det -meg- guden blir sint på, og ikke deg. Hvorfor bryr du deg da om det? Fornærmet på gudens vegne? Har guden bedt -deg- å være dens stedfortreder på jord?

Hvorfor kan ikke religiøse passe sine egne saker?

"Jeg venter på den dagen religiøse skal slutte å bry seg med hva andre sier og gjør. Hvis guden blir sint, så er det -meg- guden blir sint på, og ikke deg. Hvorfor bryr du deg da om det? Fornærmet på gudens vegne? Har guden bedt -deg- å være dens stedfortreder på jord?"

Enig, forsåvidt, i det!... Men jeg skjønner ikke poenget med å harselere med handlinger som tydligvis betyr noe for mange mennesker!

Så hvis du ber folk som har en tro om å la være å blande seg i ditt liv, så er det kanskje en idé at du som tror noe annet ikke blander deg i andre menneskers religiøse liv?

Bare en tanke... ;-) fra

Skrevet

"Jeg venter på den dagen religiøse skal slutte å bry seg med hva andre sier og gjør. Hvis guden blir sint, så er det -meg- guden blir sint på, og ikke deg. Hvorfor bryr du deg da om det? Fornærmet på gudens vegne? Har guden bedt -deg- å være dens stedfortreder på jord?"

Enig, forsåvidt, i det!... Men jeg skjønner ikke poenget med å harselere med handlinger som tydligvis betyr noe for mange mennesker!

Så hvis du ber folk som har en tro om å la være å blande seg i ditt liv, så er det kanskje en idé at du som tror noe annet ikke blander deg i andre menneskers religiøse liv?

Bare en tanke... ;-) fra

For det første så tror jeg ikke noe annet. Jeg har ingen gudetro.

Religiøse har ingen respekt for meg, de ber for meg ubedt, det skal jeg ha meg frabedt. De mener "det kan da ikke skade" men undersøkelser viser at forbønn kan gjøre folk syke, de får sterkere angst. Derfor bør de religiøse holde seg unna syke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...