tiv Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hei, kjøpte ny pc for noen mnd siden, og da fulgte det med Norton antivirusprogram. Nå er det abonnementet utgått, og jeg trenger et nytt, helst et gratisprogram. Tips, anyone? Takk 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Avast antivirus er gratis. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 hvilket selskap bruker du+ Har du canal digital får du gratis norton internet security 0 Siter
tiv Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 hvilket selskap bruker du+ Har du canal digital får du gratis norton internet security Takk for svar.. Men jeg bor i utlandet 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Anbefaler på det varmeste AVG. Legger ned en link i slutten her. Avast er også bra men jeg foretrekker førstnevnte. Disse to får mye skryt, dessuten tar de mindre resurser av maskinen enn feks. Norton og Normann. AVG har a-post scanning, hyppige aut. oppdatteringer mm. Vi har tilgang på opptil flere gratis licenser på Norton og Normann (via adsl, banken etc) Men alle fem maskinene vi har i hus har jeg lagt inn AVG på. http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/1/ 0 Siter
tiv Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Anbefaler på det varmeste AVG. Legger ned en link i slutten her. Avast er også bra men jeg foretrekker førstnevnte. Disse to får mye skryt, dessuten tar de mindre resurser av maskinen enn feks. Norton og Normann. AVG har a-post scanning, hyppige aut. oppdatteringer mm. Vi har tilgang på opptil flere gratis licenser på Norton og Normann (via adsl, banken etc) Men alle fem maskinene vi har i hus har jeg lagt inn AVG på. http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/1/ Ah, supert, akkurat noe slikt jeg var på jakt etter. Laster ned med én gang. Takk for hjelpen! 0 Siter
Osiris Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 hvilket selskap bruker du+ Har du canal digital får du gratis norton internet security Jeg bruker CanalDigital, men ikke f... om jeg bruker Norton av den grunn. Norton fungerer bra, helt til man må innstallere en ny Nortonpakke, da blir det et helvete med styr for å få til alt. Jeg bruker gratisversjonen av Avast i stedet og er mye mer fornøyd. 0 Siter
fresja Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har Norton gratis gjennom breiband fra Telenor. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg bruker CanalDigital, men ikke f... om jeg bruker Norton av den grunn. Norton fungerer bra, helt til man må innstallere en ny Nortonpakke, da blir det et helvete med styr for å få til alt. Jeg bruker gratisversjonen av Avast i stedet og er mye mer fornøyd. Åh? jeg har nettopp instalert det nye. Gikk fint det 0 Siter
Osiris Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Åh? jeg har nettopp instalert det nye. Gikk fint det Det gikk fint noen ganger, så var det et rent helvete med gammel versjon som ikke lot seg avinnstallere, og ny versjon som ikke kunne innstalleres før den gamle var avinnstallert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.