Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

kjøpte ny pc for noen mnd siden, og da fulgte det med Norton antivirusprogram. Nå er det abonnementet utgått, og jeg trenger et nytt, helst et gratisprogram.

Tips, anyone?

Takk :)

Skrevet

hvilket selskap bruker du+ Har du canal digital får du gratis norton internet security

Skrevet

hvilket selskap bruker du+ Har du canal digital får du gratis norton internet security

Takk for svar.. Men jeg bor i utlandet :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Anbefaler på det varmeste AVG. Legger ned en link i slutten her.

Avast er også bra men jeg foretrekker førstnevnte.

Disse to får mye skryt, dessuten tar de mindre resurser av maskinen enn feks. Norton og Normann.

AVG har a-post scanning, hyppige aut. oppdatteringer mm.

Vi har tilgang på opptil flere gratis licenser på Norton og Normann (via adsl, banken etc)

Men alle fem maskinene vi har i hus har jeg lagt inn AVG på.

http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/1/

:)

Skrevet

Anbefaler på det varmeste AVG. Legger ned en link i slutten her.

Avast er også bra men jeg foretrekker førstnevnte.

Disse to får mye skryt, dessuten tar de mindre resurser av maskinen enn feks. Norton og Normann.

AVG har a-post scanning, hyppige aut. oppdatteringer mm.

Vi har tilgang på opptil flere gratis licenser på Norton og Normann (via adsl, banken etc)

Men alle fem maskinene vi har i hus har jeg lagt inn AVG på.

http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/1/

:)

Ah, supert, akkurat noe slikt jeg var på jakt etter. Laster ned med én gang.

Takk for hjelpen! :)

Skrevet

Jeg bruker CanalDigital, men ikke f... om jeg bruker Norton av den grunn. Norton fungerer bra, helt til man må innstallere en ny Nortonpakke, da blir det et helvete med styr for å få til alt. Jeg bruker gratisversjonen av Avast i stedet og er mye mer fornøyd.

Skrevet

Jeg bruker CanalDigital, men ikke f... om jeg bruker Norton av den grunn. Norton fungerer bra, helt til man må innstallere en ny Nortonpakke, da blir det et helvete med styr for å få til alt. Jeg bruker gratisversjonen av Avast i stedet og er mye mer fornøyd.

Åh? jeg har nettopp instalert det nye. Gikk fint det

Skrevet

Åh? jeg har nettopp instalert det nye. Gikk fint det

Det gikk fint noen ganger, så var det et rent helvete med gammel versjon som ikke lot seg avinnstallere, og ny versjon som ikke kunne innstalleres før den gamle var avinnstallert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...