Gå til innhold

Sminke under øynene???

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Jeg har veldig mørke ringer under øynene og trenger myyyye sminke for å dekke over de. Jeg har to små barn og sover for lite, derfor ringene... Når barnen har flyttet ut skal jeg sove, men til da trenger jeg ditt beste sminketips! :o) Jeg bruker nå sminken som heter "FACE Stockholm" (rund boks med tre farger; gul, hvit og rosa) og er bare passe fornøyd med den. Den er grei å legge på og dekker forholdsvis godt, men etter bare et par timer er sminken borte og - VOILÁ - der er mine mørke ringer igjen...

Jeg ønsker derfor tips fra dere om hvilken produkt som er best? Det må være en som dekker veeeldig mørke ringer og som holder seg pen en hel dag. HÅPER DERE KAN HJLPE!! :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den "tryllepennen" til YSL. Touche eclat, eller hva den heter. En gullfarget penn med concealer. Har vært best i test mange steder, har jeg sett.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den "tryllepennen" til YSL. Touche eclat, eller hva den heter. En gullfarget penn med concealer. Har vært best i test mange steder, har jeg sett.

Den gullpennen er min redning også :) Fikk dette tipset for noen år siden.. og har gitt dette videre. Vi er alle like fornøyde.

Skrevet

Har også den, men bruker den skjelden, kun de få gangene jeg skal ha øyenskygge på, inbiller meg at det sitter bedre da.

Men har lurt på en ting skal man bruke den før eller etter at man har tatt på foundation?

Snacky1365380698
Skrevet

*Nikker samtykkende*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har også den, men bruker den skjelden, kun de få gangene jeg skal ha øyenskygge på, inbiller meg at det sitter bedre da.

Men har lurt på en ting skal man bruke den før eller etter at man har tatt på foundation?

Jeg tar ikke foundation akkurat under øynene, legger bare den concealeren under øynene først, så foundation på resten av ansiktet og jevner ut overgangen. Man gnir den jo bare utover hvis man har foundation over, eller? Jeg er ingen sminkeekspert, altså. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...