Gå til innhold

vet det kanskje er litt tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg trenger litt tid på meg :P

lurer på om noen har gode forslag til søt adventskalender jeg kan lage til kjæresten min! den kan ikke inneholde godteri eller spiselige greier, for han er i utlandet og da blir den bare stoppet i tollen.

bør heller ikke være for tung..

vil gjerne lage noe som viser at jeg bryr meg om ham, noe søtt noe...forslag??

vet jeg er ute i tidligste laget, men tiden går voldsomt fort nå...

setter pris på alle forslag!

:)

Gjest LilleTrille lå på hylle
Skrevet

kærlige ord, små bilder av deg, noe med yndlingsparfymen din på,

Skrevet

mm..tenkte på bilder og sånt men han har jo alle bildene som finnes av meg nesten...:P (det er jo heller ikke så mange så hehe)

men noe må jeg jo få til! takk! :)

Skrevet

mm..tenkte på bilder og sånt men han har jo alle bildene som finnes av meg nesten...:P (det er jo heller ikke så mange så hehe)

men noe må jeg jo få til! takk! :)

Noe smått som du vet han samler på?

Skrevet

Noe smått som du vet han samler på?

god idé, men han samler vel egentlig ikke på noe spesiellt...dessuten er han i utlandet et år og derfor vil jeg ikke sende ham så mye greier da det blir mye å ta med hjem igjen...men noe lite noe skulle vel gå greit egentlig..åh, skulle ønske jeg var litt mer kreativ, altså :P

Skrevet

Bra forslag, kanskje også små , fine truser og hjerter og flottr boksershort...

Skrevet

god idé, men han samler vel egentlig ikke på noe spesiellt...dessuten er han i utlandet et år og derfor vil jeg ikke sende ham så mye greier da det blir mye å ta med hjem igjen...men noe lite noe skulle vel gå greit egentlig..åh, skulle ønske jeg var litt mer kreativ, altså :P

Puslespill! En brikke for hver dag! Gjerne av den typen der du velger motiv, noen fotobutikker har slike tilbud, der du bestemmer et bilde og de lager puslespill utav det..

Skrevet

Puslespill! En brikke for hver dag! Gjerne av den typen der du velger motiv, noen fotobutikker har slike tilbud, der du bestemmer et bilde og de lager puslespill utav det..

DU er rett og slett genial! at jegikke tenkte på det! utrolig bra!!!!!

Skrevet

Bra forslag, kanskje også små , fine truser og hjerter og flottr boksershort...

truser?

Skrevet

DU er rett og slett genial! at jegikke tenkte på det! utrolig bra!!!!!

Takker! Hyggelig tilbakemelding

:-D

Skrevet

Takker! Hyggelig tilbakemelding

:-D

Hehe, vel fortjent! :) nå ble jeg glad! jippi! da gjelder det bare å finne et bilde, men DET ordner seg, skal du se! tjoho!

Skrevet

I fjor laget jeg en julefortelling som jeg delte i 24 deler, så fikk han et avsnitt hver dag :o)

Men det fordrer jo at du liker å skrive, selvsagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...