Gjest blondine ved pc'en. Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Betyr det at de har funnet 1045 feil på min pc, eller er det bare reklame for et program de vil jeg skal laste ned og betale for?. Hva slags program er Errorsafe? 0 Siter
Gjest Også blondine Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Dette er sannsynligvis et virusprogram som vil lure deg til å laste ned dette. På microsoft sin nettside er det oversikt over hvilke programmoppdateringer og virusprogrammer du bør laste/kjøre. Si aldri ja til slike mld som kommer opp. 0 Siter
Gjest blondine ved pc'en. Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Dette er sannsynligvis et virusprogram som vil lure deg til å laste ned dette. På microsoft sin nettside er det oversikt over hvilke programmoppdateringer og virusprogrammer du bør laste/kjøre. Si aldri ja til slike mld som kommer opp. takk, da har jeg lært noe nytt:) 0 Siter
Cillimor Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det dritet har jeg også fått, å selv om jeg alltid sier nei så gir det seg ikke. Spurte en som har peiling å fikk beskjed om at det var en type virus... må vel få noen til å hjelpe meg med å få fjerna det. Det dukker nemelig opp innimellom når jeg går på internett. SI NEI 0 Siter
soleil Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det dritet har jeg også fått, å selv om jeg alltid sier nei så gir det seg ikke. Spurte en som har peiling å fikk beskjed om at det var en type virus... må vel få noen til å hjelpe meg med å få fjerna det. Det dukker nemelig opp innimellom når jeg går på internett. SI NEI Ikke klikk på nei, klikk det bort i hjørnet i krysset. 0 Siter
Gjest blondine ved pc'en. Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det dritet har jeg også fått, å selv om jeg alltid sier nei så gir det seg ikke. Spurte en som har peiling å fikk beskjed om at det var en type virus... må vel få noen til å hjelpe meg med å få fjerna det. Det dukker nemelig opp innimellom når jeg går på internett. SI NEI Får ikke fjernet det jeg heller. Kan det gjøre skade, at den ligger der uten at jeg har lastet ned programmet?. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.