Gå til innhold

" vi har oppdaget en alvorlig feil på din pc, last ned program nå"...

Anbefalte innlegg

Gjest blondine ved pc'en.
Skrevet

Betyr det at de har funnet 1045 feil på min pc, eller er det bare reklame for et program de vil jeg skal laste ned og betale for?.

Hva slags program er Errorsafe?

Gjest Også blondine
Skrevet

Dette er sannsynligvis et virusprogram som vil lure deg til å laste ned dette. På microsoft sin nettside er det oversikt over hvilke programmoppdateringer og virusprogrammer du bør laste/kjøre.

Si aldri ja til slike mld som kommer opp.

Skrevet

Dette er sannsynligvis et virusprogram som vil lure deg til å laste ned dette. På microsoft sin nettside er det oversikt over hvilke programmoppdateringer og virusprogrammer du bør laste/kjøre.

Si aldri ja til slike mld som kommer opp.

takk, da har jeg lært noe nytt:)

Skrevet

Det dritet har jeg også fått, å selv om jeg alltid sier nei så gir det seg ikke. Spurte en som har peiling å fikk beskjed om at det var en type virus... må vel få noen til å hjelpe meg med å få fjerna det. Det dukker nemelig opp innimellom når jeg går på internett.

SI NEI

Skrevet

Det dritet har jeg også fått, å selv om jeg alltid sier nei så gir det seg ikke. Spurte en som har peiling å fikk beskjed om at det var en type virus... må vel få noen til å hjelpe meg med å få fjerna det. Det dukker nemelig opp innimellom når jeg går på internett.

SI NEI

Ikke klikk på nei, klikk det bort i hjørnet i krysset.

Skrevet

SI NEI

Får ikke fjernet det jeg heller. Kan det gjøre skade, at den ligger der uten at jeg har lastet ned programmet?.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...