Gjest efoll Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Vet ikke om dett er rette forum, men nå skal dere høre noe rart: Jeg drømte for noen uker siden er rar drøm om en nyansatt kollega, en hyggelig mann omtrent på min alder. Jeg drømte at jeg masserte nakken hans, og det ble liksom litt....erotisk. Jeg har aldri tenkt på vedkommende på en erotisk måte før. Det rare er ikke egentlig drømmen, men at vedkommende ble SYK i nakken rett etterpå! Og nå er han inne til bahandling og undersøkelser, har vært sykemeldt lenge og det misstenkes alvolige ting (aner ikke hva det er). Var ikke det rart? Tilfeldigheter? Jeg kjenne han ikke noe særlig engang.... 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 - She's a witch! - Burn her! - Yes, burn the witch! Neida, men kanskje du kjente no på et annet "plan", hvem vet! Litt kvinnelig intuisjon og det 0 Siter
Gjest *Isprinsesse* Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Sånt skjer meg iblandt,sanndrømmer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.