Gå til innhold

Nye støvletter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trang økonomi for tiden, men har siklet på sorte støvletter til å ha til den fine nye jakka mi (sånne som man har utenpå buksa) lenge, og etter et overraskende bra eksamensresultat tenkte jeg å sette av ca 1000 kr til støvler. Men alle jeg har funnet har kostet 1100 kr og oppover. Men så idag gikk jeg innom en litt mindre skobutikk og fant DET paret! De kostet bare 400 kr også! Og det beste: da jeg gikk i kassa for å betale så gikk de bare inn til 199 kr! Dette var moro!

Skrevet

Ååå, jeg å vil! Leter etter svarte støvletter, men finner bare pene brune. Og de få fine svarte jeg finner koster rundt 2000.

Kos deg med de og tenk på alle pengene du har "spart" og kan bruke på noe annet :-D

candyqueen_83
Skrevet

Ååå, jeg å vil! Leter etter svarte støvletter, men finner bare pene brune. Og de få fine svarte jeg finner koster rundt 2000.

Kos deg med de og tenk på alle pengene du har "spart" og kan bruke på noe annet :-D

Samme her. Er ute etter svarte støvletter,men alle de fine er i brunt. Vært overalt

Skrevet

Samme her. Er ute etter svarte støvletter,men alle de fine er i brunt. Vært overalt

ja, og hvis de har de samme i svart, så blir de bare ikke like fine! Og nå har jeg tre brune par støvletter i skapet, men mangler fortsatt de svarte som jeg skulle hatt til den nye svarte buksa...

Skrevet

Ja, er veldig fornøyd nå!

Hadde sett meg ut et kjempefint par til 1100 kr på Bianco, men tok meg ikke råd. Det er jeg glad for nå!

Men har fortsatt VELDIG lyst på en stilig mini-olaskjørt, sorte tights til og en ny fin litt trang (rundt knærne pga støvlene) bukse

candyqueen_83
Skrevet

Jo, de var fine, men 8 cm høy hæl blir i høyeste laget for meg. Har ikke føtter eller rygg til å gå med det desverre...

Jeg skulle gjerne hatt noen med rundt 5 cm hæl. Ikke høyere,men de fleste jeg har sett er fra 8 og oppover.

Skrevet

Jo, de var fine, men 8 cm høy hæl blir i høyeste laget for meg. Har ikke føtter eller rygg til å gå med det desverre...

Mine har ca 4. Har ikke knær til høyere

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt noen med rundt 5 cm hæl. Ikke høyere,men de fleste jeg har sett er fra 8 og oppover.

Kjøp sånne som jeg kjøpte da, de kommer på skikkelig salg på mandag. Som sagt 199 kr. Økonomisko. Vet ikke hva de heter, men de har rund tupp (ikke helt rund, men sånn spissrund på en måte) og ca 4 cm hæl og semsket skinn

candyqueen_83
Skrevet

Kjøp sånne som jeg kjøpte da, de kommer på skikkelig salg på mandag. Som sagt 199 kr. Økonomisko. Vet ikke hva de heter, men de har rund tupp (ikke helt rund, men sånn spissrund på en måte) og ca 4 cm hæl og semsket skinn

Klarer du å finne link til noe lignende på nettet?

Skrevet

Ja, er veldig fornøyd nå!

Hadde sett meg ut et kjempefint par til 1100 kr på Bianco, men tok meg ikke råd. Det er jeg glad for nå!

Men har fortsatt VELDIG lyst på en stilig mini-olaskjørt, sorte tights til og en ny fin litt trang (rundt knærne pga støvlene) bukse

Hvis du har igjen 800kr av det du egentlig tenkte å bruke på støvletter kan du jo fint kjøpe deg olaskjørt, tights og jeans :)

Gjest Eurosko
Skrevet

Eurosko har i disse dager hatt "Grip Sjansen" tilbud, der hadde de iallefall 2 par høye sorte støvletter til 299 og 399 .... tror tilbudet gikk ut idag.

Skrevet

Eurosko har i disse dager hatt "Grip Sjansen" tilbud, der hadde de iallefall 2 par høye sorte støvletter til 299 og 399 .... tror tilbudet gikk ut idag.

æsj, da. Jeg har ikke vært innom der på et par uker selvfølgelig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...