Gå til innhold

Ups, fikk virus på msn...

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Skummelt gitt, en av mine kontakter på msn sendte meg en melding med en link, jeg trykket selvfølgelig på, nysgjerrig som jeg er, men det skulle jeg aldri i verden gjort....

Maskinen gikk i stå, Trojanske hester, Ormer og andre virus poppet opp i racerfart.

Fikk ordnet det på en måte, men har fortsatt virus innpå her, hvordan blir jeg kvitt de?

Råder alle som får en engelsk melding med en link om å ikke trykke på linken, hør først om vedkommende har sendt den, for denne sendte seg sjøl, fra min venninnes maskin til alle kontaktene hennes...

Skrevet

Så irriterende!

Har zone alarm på min og den er effektiv. Har heller ingen reklame på nettaviser....

Ikke spør hvordan, for det er min sønn som har ordnet alt.

Godt at du advarer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...