Gå til innhold

Ang Malaco's prøvesmaking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått tilsendt smaksprøver fra malaco nå? skulle testes ut på barn mellom 5 og 12. Men usj så lite godt det var da!

Jr likte ingen, og det gjorde jammen ikke jeg heller. Men nå koser vi oss med "godt og blandet" som vi fikk i belønning heldigvis :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg fikk i forrige uke,men det var noe med 30 % mindre sukker

Skrevet

Jeg fikk i forrige uke,men det var noe med 30 % mindre sukker

Vet faktisk ikke hva dette skulle være jeg. Var noen stenger, 5-6 stykker, tror de skulle være noe naturlige søte eller med lite sukker i. Men ikke noe vi kommer til å kjøpe noe av iallefall.

Skrevet

Gubben likte den ene, husker ikke nummeret på den. Jeg synes de var kjipe, var liksom ingen smak i det hele tatt.

Har du fått skum, da? Nam! :D

Skrevet

Gubben likte den ene, husker ikke nummeret på den. Jeg synes de var kjipe, var liksom ingen smak i det hele tatt.

skum? nei det har jeg ikke fått... Jeg vil også ha noe godt godteri!

candyqueen_83
Skrevet

Var skummet også til barn? Får dere ofte pakker?

Fikk pakke med godt og blandet jeg skulle teste for noen mnd siden,også fikk jeg disse greiene med mindre sukker nå.

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Var skummet også til barn? Får dere ofte pakker?

Fikk pakke med godt og blandet jeg skulle teste for noen mnd siden,også fikk jeg disse greiene med mindre sukker nå.

Hvordan melder man seg på disse testene? Hvor mange ganger i året får man godteri i posten?

Jeg og vil ha!

:o) *Sikle*

Skrevet

Skum? Når kom det? JEg elsker skum

Skrevet

Vet faktisk ikke hva dette skulle være jeg. Var noen stenger, 5-6 stykker, tror de skulle være noe naturlige søte eller med lite sukker i. Men ikke noe vi kommer til å kjøpe noe av iallefall.

Begge de to siste prøvene smakte lite og ekkelt :o(

Skrevet

skum? nei det har jeg ikke fått... Jeg vil også ha noe godt godteri!

synes aldri de "takk for at du gadd"-posene er noe spesielt gode jeg. Jeg vil ha pose med skumsopper i premie, ikke mer godt og blandet!

Skrevet

Hvordan melder man seg på disse testene? Hvor mange ganger i året får man godteri i posten?

Jeg og vil ha!

:o) *Sikle*

Jeg har fått relativt ofte i det siste

Skrevet

Noen var gode da, men litt lite smak. Det synes sønnen min også.

Er det bare Malco sitt godteri en tester, eller kan det komme fra andre også? Jeg har kun fått to sendinger med snop til nå. Sist fikk jeg 15 poser med godteri :)

candyqueen_83
Skrevet

Noen var gode da, men litt lite smak. Det synes sønnen min også.

Er det bare Malco sitt godteri en tester, eller kan det komme fra andre også? Jeg har kun fått to sendinger med snop til nå. Sist fikk jeg 15 poser med godteri :)

15 poser??? heldigris. Fikk bare 3 jeg.

Ja det er bare malaco sitt godteri vi får teste.

Skrevet

15 poser??? heldigris. Fikk bare 3 jeg.

Ja det er bare malaco sitt godteri vi får teste.

Har Malaco kun skumgodt? Hadde jo håpet på sjokoladeprøver også da :o)

De 15 posene gjorde susen her. Først spiste jeg meg kvalm. Så fikk gubben spise så mye han orket. Han fikk nok, og da delte ungene resten :)

Skrevet

Skum? Når kom det? JEg elsker skum

De kom denne uka, 15 poser med sånn smoothie-inspirert skumgelegodteri... Tok testen nå nettopp, og er bittelitt kvalm nå, ja.. :P

Skrevet

jeg får ikke pakker fra malacoleaf lenger

Jeg husker vi fikk mail og måtte inn og registrere oss for å fortsatt få være prøvesmaker, og jeg gjorde det. Men siden har jeg ikke fått noe :(

Skrevet

jeg får ikke pakker fra malacoleaf lenger

Jeg husker vi fikk mail og måtte inn og registrere oss for å fortsatt få være prøvesmaker, og jeg gjorde det. Men siden har jeg ikke fått noe :(

Lenge sidan vi re-registrerte oss sånn, og det var først denne veka at vi fikk nye pakker til prøving. Eg ser lenger ned i tråden einkvan seie at dei har fått massevis i det siste, men det har ikkje eg fått, så det er kanskje litt tilfeldig kven som får kva. No, til dømes, er det tydelegvis ute (minst) 3 testar - 2 for vaksne og 1 for barn, eg har fått ein test, Dorthe ein annan ein. Så det kan jo tenkast at din tur er rett rundt hjørnet :)

Skrevet

De kom denne uka, 15 poser med sånn smoothie-inspirert skumgelegodteri... Tok testen nå nettopp, og er bittelitt kvalm nå, ja.. :P

fikk bare noen kjipe stenger jeg

Skrevet

Vi fikk tre poser i løpet a denne uka (en var visst en feilsending og lik en av de andre - så den ble ren bonus).

Vi smakte og svarte. Det meste var godt, synes jeg, men den testen med de 15 posene ble for like. Jeg ga nesten opp og svarte vel nesten det samme på alle. Passe konsistens og passe søt. Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...