Gå til innhold

Stolt av meg selv:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt av hvor flink jeg har vært:)

Veide for ikke egentlig så lenge siden oppunder 90 kg, jeg er ca 1,7 m høy.

Har i løpet av våren og sommeren tatt av meg en god del, men har ikke trent stort. Ikke har jeg endret kostholdet så mye heller, men jeg har tydeligvis gjort ett eller annet riktig for nå veier jeg såvidt 62 kilo!!

Har vært hos mor i dag og hentet klær jeg hadde satt der fordi de ikke passet mer. Alt mulig rart av klær var jeg var ca 13 år og frem til n (22 år).

Er ganske stolt når ting fra 14-16-årsalderen nå passer og det faktisk ser bra ut! Masse kule topper og skjørt!

De fleste buksene passer fortsatt ikke, men jeg kan ikke fatte at jeg noensinne har kommet inn i dem! Hadde i hvert fall ikke antydninger til hofter den gang, hehe.

Bukser i str 32 liksom:P er 38 i dag.

Gått ned fra 42 til 38:D

Skal feire meg selv litt nå. Har jo merket det på vekta, men har faktisk ikke gått opp for meg før nå hvor mye det faktisk er.

Ingen som har sagt noe særlig til meg om at jeg har tatt av meg heller. Men det må da vel synes når det er såpass det er snakk om?

Sånn, dette var min dose egotripp:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gratulerer, så flink!

Men ikke feir det med å spise alle middagsforslagene dine ;-)

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Gratulerer, du har vært flink! Og du inspirerer oss andre som har noen kilo for mye.

:o)

Skrevet

Gratulerer, så flink!

Men ikke feir det med å spise alle middagsforslagene dine ;-)

Neinei

Men har flyttet for meg selv, blitt singel igjen i løpet av siste 6mnd. Men merker jo det at jeg kanskje spiser litt mer sunt, siden han var så kresen og stort sett bare ville ha "dårlig" mat.

Dessuten spiser jeg nesten ikke godis lengre, men det er bare fordi jeg ikke tenker på det, men får jeg lyst, har jeg lov:)

Skrevet

Gratulerer, du har vært flink! Og du inspirerer oss andre som har noen kilo for mye.

:o)

Det er bra!

Men det går altså fint an uten å trene tydeligvis! Men ser jo at jeg hadde hatt godt av litt oppstramming, men det er ikke snakk om hengehud eller noe. Heldigvis.

Og det aller beste: Puppene har ikke blitt noe mindre at all:) Hehe. Ikke at det er det viktigste, men det er jo gjerne bakdelen med vekttap.

Føler meg så mye bedre nå, min råtne selvfølelse har løftet seg flere hakk.

Neste plan: Finne kjekk mann:D

Skrevet

Hei gratulerer med din nye vekt!! Nå må du ikke gå ned mere :) Lykke til videre!

Skrevet

Så flott!!! Du har vært kjempeflink. Men jeg vet ikke helt om målet skal være å komme inn i de puberale klærne vi brukte når vi var 14 da...

Skrevet

Så flott!!! Du har vært kjempeflink. Men jeg vet ikke helt om målet skal være å komme inn i de puberale klærne vi brukte når vi var 14 da...

Nei det er sant:)

Men jeg husker jeg følte meg bra da sånn størrelsesmessig i hvert fall:)

Litt moro å ta på jakka fra i fjor høst og se at jeg kunne hatt dobbelt så store pupper og fortsatt få igjen knappen, hihi

Gjest Slank nå
Skrevet

Gratulerer.

Men skjønner ikke hvordan du kan ha gått ned 30 kilo uten at noen sier noe om det? Jeg gikk ned 20 for ett år siden, og fikk høre det fra _alle_. "Herregud så tyyynn du har blitt", "Nå må du ikke bli tynnere" osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...