Gå til innhold

Et pent barn

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Synes ikke hun var noe pen. Brune øyne eller ingenting.

"Brune øyne eller ingenting."

Oy,dah, hårda bud :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• cecily

7

• hidi

4

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmmm .. Trodde alle kjente til den lille epistelen om jegeren og myrsnipa, jeg....

Har aldri hørt om det, nei.

Skrevet

Har aldri hørt om det, nei.

Myrsnipa (en fugl) klarte å overtale en jeger til ikke å skyte ungene hennes og da han lurte på hvordan han skulle vite hvem som var hennes svarte hun at det var de vakreste fugleungene i skogen.

Jegeren gikk på jakt, fant noen pjuskete små fugleunger og tok dem. Han skjønte ikke hva myrsnipa bråkte om da hun så det for han syntes ikke de var vakre, men for henne som var moren deres var jo de ungene de vakreste i verden.

Skrevet

Helt nydelig! Men vi vet jo hvilke jenter som er de skjønneste - sant? :o)

Skrevet

Hun var helt nydelig!

Det er nok forskjell på barn, men veldig sjelden jeg ser stygge barn da, men noen lite pene er det, særlig rett etter fødselen..

Min var unormalt pen da han var nyfødt, det sa alle, og det trodde jeg også, helt til jeg så på bilder av han da hormonene hadde roet seg litt.

Sett dem penere ja, for å si det sånn...

Jeg gikk inne på barselavdelingen og kikket på alle de andre nyfødte barna, og tenkte ærlig og oppriktig på om de andre mødrene var veldig skuffet over at de hadde fått så fæle (les:stygge/mindre pene) unger i forhold til min fantastisk vakre og nydelige førstefødte...:-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Helt nydelig! Men vi vet jo hvilke jenter som er de skjønneste - sant? :o)

Selvsagt!

Skrevet

Jeg gikk inne på barselavdelingen og kikket på alle de andre nyfødte barna, og tenkte ærlig og oppriktig på om de andre mødrene var veldig skuffet over at de hadde fått så fæle (les:stygge/mindre pene) unger i forhold til min fantastisk vakre og nydelige førstefødte...:-)

*Hehe* Minner meg om adoptivmoren jeg hørte om som var og hentet sitt andre adoptivbarn. Hun syntes så synd på alle de andre adoptivmødrene i følget for hun hadde jo fått det klart peneste barnet begge gangene. :o)

Skrevet

Kall meg gjerne fargeblind, men hverken far eller datter hadde isblå øyne på det bildet.

Ellers så var jenta skikkelig pen, det er jeg enig i.

Gjest Flystripa
Skrevet

*LOL* Var inne på tanken selv, jeg - med førstemann *s* Han var så glatt og pen i huden, litt mørk, masse hår og tindrende blå øyne. De andre ungene var ikke i nærheten, liksom *hehe*

Skrevet

Hun var jo søt, men hverken penere eller styggere enn andre barn. Jeg ville ikke tenkt over at hun var spesielt pen hvis jeg så henne tilfeldig på gata.

Gjest Flystripa
Skrevet

Kall meg gjerne fargeblind, men hverken far eller datter hadde isblå øyne på det bildet.

Hæ? Har jeg skrevet det?

Skrevet

John Travolta har knallblå øyne, men jenta hadde mer grønnbrune på det bildet synes jeg.

Skrevet

*LOL* Var inne på tanken selv, jeg - med førstemann *s* Han var så glatt og pen i huden, litt mørk, masse hår og tindrende blå øyne. De andre ungene var ikke i nærheten, liksom *hehe*

Nei, herregud - de var jo både flattrykte, eggforma, bleke og hårløse. Skrek gjorde de også...utrolig irriterende skriking, men ikke min unge nei, han hadde jo bare sånn søt deilig småklynking han (yeah, as if) :-D

Skrevet

John Travolta har knallblå øyne, men jenta hadde mer grønnbrune på det bildet synes jeg.

Det kan hende bildet lyver litt, for jeg kikket på øynene til Travolta, og de så ikke særlig blå ut de heller.

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei, herregud - de var jo både flattrykte, eggforma, bleke og hårløse. Skrek gjorde de også...utrolig irriterende skriking, men ikke min unge nei, han hadde jo bare sånn søt deilig småklynking han (yeah, as if) :-D

*hihi*

Gjest Flystripa
Skrevet

Det stod under bildet.

ok, en journalist med tvilsomt fargesyn, altså... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...