Gå til innhold

Til Malaco godteritestarar (skum) kikk her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg sit og skal teste mine 15 posar med skumprodukt. Eg syns dei fleste er ok, eg :)

Men, ooopps! To av posane har same nummer. Eg har to posar merka 909 (ein med grøne "blobbar" og ein med rosa "bringebær"), og i tillegg har eg ein stor pose med marshmallowtypesaker som ikkje har nummer i det heile tatt.

Var det slik med dykk andre? (Eg er no alltid ute i siste liten eg, og frista er i morgon, så vi får sjå om eg får svar frå Malaco.)

Fruktelig søt helsing til godismonsane frå

Skrevet

Jeg fant ikke en av posene det ble spurt etter i min test, jeg.. Trodde gubben hadde stjelt den, så jeg improviserte akkurat det svaret! :P

909 er grønn her.

Skrevet

Jeg hadde også 2 stk med 909 og manglet en. Men marsmallowsen var nummerert med 580.

Jeg skrev det i et eller annet kommentarfelt at "nå tester jeg den som er GRØNN og nummerert med 909, siden det var 2 poser med likt nummer og dette nummeret dere nå spurte etter ikke var med".

Skrevet

Jeg hadde også 2 stk med 909 og manglet en. Men marsmallowsen var nummerert med 580.

Jeg skrev det i et eller annet kommentarfelt at "nå tester jeg den som er GRØNN og nummerert med 909, siden det var 2 poser med likt nummer og dette nummeret dere nå spurte etter ikke var med".

Hmmm det var jo smart, om dei ser nøye nok på kommentarane, da :)

Skrevet

Jeg fant ikke en av posene det ble spurt etter i min test, jeg.. Trodde gubben hadde stjelt den, så jeg improviserte akkurat det svaret! :P

909 er grønn her.

Ok, da tar eg dei grøne først, og så kan eg eventuelt gjere som Åsemor gjorde, med dei rosa, da.

Takk :)

Skrevet

To av mine poser hadde samme nummer. Da manglet det ene nummeret fra lista også.

Skrevet

Nei, alle numrene stemte men det er gelegodis du snakker om og ikke skumgodis?

Skrevet

Jeg tror Zarine snakker om skum-godteri siden det er det hun har skrevet i overskrifta. Jeg snakket iallefall om skum-godt.

Skrevet

Jeg tror Zarine snakker om skum-godteri siden det er det hun har skrevet i overskrifta. Jeg snakket iallefall om skum-godt.

Jeg har ikke fått noe skumgodt jeg, bare en haug med gelegodteri som så ut som sitrondråper og bringebær :o)

Og som smakte kjipt :o(

Skrevet

Nei, følgebrevet gjeld "prøvesmaking av skumprodukter", og det er skumliknande saker, alt saman, etter min oppfatning også :)

Første bildet som kom opp var av smoothies og ein definisjon på det, forøvrig.

Skrevet

909 er grønn her.

Jeg spurte ungene om de hadde rappet en pose ;) De ble utrolig fornærmet over spørsmålet.

Skrevet

Nei, følgebrevet gjeld "prøvesmaking av skumprodukter", og det er skumliknande saker, alt saman, etter min oppfatning også :)

Første bildet som kom opp var av smoothies og ein definisjon på det, forøvrig.

Da er det ikke de prøvene jeg har fått. Jeg har noen røde stenger som jeg og minstemann skal smake på begge to og så en haug med gelegodteriposer som ikke er noe gode.

Skrevet

Da er det ikke de prøvene jeg har fått. Jeg har noen røde stenger som jeg og minstemann skal smake på begge to og så en haug med gelegodteriposer som ikke er noe gode.

Ja vi har óg fått stenger, men altså også ein test for skum og ikkje gele. Bra for meg, for eg har gjort ein slik geletest tidlegare som var veldig skuffande. Mykje sørgelege saker i posane... Dette skumgodteriet var for det meste nam-nam. Ingenting av det eg har snakt på enda som har smakt ille.

Skrevet

Ja vi har óg fått stenger, men altså også ein test for skum og ikkje gele. Bra for meg, for eg har gjort ein slik geletest tidlegare som var veldig skuffande. Mykje sørgelege saker i posane... Dette skumgodteriet var for det meste nam-nam. Ingenting av det eg har snakt på enda som har smakt ille.

Jeg er kanskje ikke helt objektiv for jeg er ikke så veldig glad i de gelegodteriene. Men lakrisene har vært gode :o)

Skrevet

Buhu, hvorfor har ikke jeg fått dette med meg før. Har det væært en link eller noe?

Skrevet

Buhu, hvorfor har ikke jeg fått dette med meg før. Har det væært en link eller noe?

Det var veldig i vinden for ei god lang stund sidan, eg trur eg sendte min interessemail i fjor vår eller deromkring, om det ikkje var enda tidlegare, og det var ein heil haug med folk herfrå som meldte seg som mumsarar...eh... prøvesmakarar ;-)

Det går sikkert an å høyre om dei har rom for fleire, om du sender ein mail til [email protected]

Skrevet

Hos meg var alt nummerert også den store posen med skumputene i!

Den var forøvrig deilig!! Men alt det andre smakte skit syntest jeg.

Fikk også en pose med stenger som skulle prøvesmakes og sendes inn innen 22 okt.

Skrevet

Jeg har ikke fått noe skumgodt jeg, bare en haug med gelegodteri som så ut som sitrondråper og bringebær :o)

Og som smakte kjipt :o(

Tror det er det samme, det er skum som ligner på gele. En stor pose med marshmallows, og så masse små, fem i hver pose?

Skrevet

Tror det er det samme, det er skum som ligner på gele. En stor pose med marshmallows, og så masse små, fem i hver pose?

Nei, en pose med lakristromler i premie og resten geledråper og noen bringebær. Smakte lite og søtt og ekkelt :o(

Men jeg har ikke arket lenger så jeg vet ikke om det sto gele eller skum der. På mailen står det ingenting.

Skrevet

Det var veldig i vinden for ei god lang stund sidan, eg trur eg sendte min interessemail i fjor vår eller deromkring, om det ikkje var enda tidlegare, og det var ein heil haug med folk herfrå som meldte seg som mumsarar...eh... prøvesmakarar ;-)

Det går sikkert an å høyre om dei har rom for fleire, om du sender ein mail til [email protected]

Takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...