Gå til innhold

Til Malaco godteritestarar (skum) kikk her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, en pose med lakristromler i premie og resten geledråper og noen bringebær. Smakte lite og søtt og ekkelt :o(

Men jeg har ikke arket lenger så jeg vet ikke om det sto gele eller skum der. På mailen står det ingenting.

Veldig så masse forskjellig de sender ut nå, da! :D De jeg fikk var syrlige med frukt- eller bærsmak, de var basert på Smoothies. De var ganske gode pga det syrlige, men 15 poser ble i voldsomste laget..! :o

Skrevet

Veldig så masse forskjellig de sender ut nå, da! :D De jeg fikk var syrlige med frukt- eller bærsmak, de var basert på Smoothies. De var ganske gode pga det syrlige, men 15 poser ble i voldsomste laget..! :o

15? LOL

Skrevet

Da er det ikke de prøvene jeg har fått. Jeg har noen røde stenger som jeg og minstemann skal smake på begge to og så en haug med gelegodteriposer som ikke er noe gode.

Vi fikk de gelegreiene du fikk. Ikke de røde stengene, men det e rnok fordi vi ikke har meldt på ungene, bare oss selv (he he).

Smoothiedingser fikk vi tilsendt i vår, tror jeg??

Skrevet

Alle de 15 posene jeg fikk var rktig merka.

Jeg liker sånt godteri, men denne gangen ble det alftor mye likt. En ting er å svare på om du liker det, men en annen ting er å utdype _hvorfor_ når det er såpass likt både i smak og konsistens.

Og svarene mine ble gjerne at jeg likte det fordi det smaken og konsistenen var bra, og så kom det eget avkryssingsfelt for akkurat det med smak og konsistens etterpå. Så herfra ble det smør på flesk-svar denne gangen. :-)

Men ungene elsker det jo når disse pakkene fra Leaf kommer ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...