Gå til innhold

Pene barn

Gjest ikke nå nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærlighet gjer jo ikkje blind. Det er ikkje slik at ein ikkje kan sjå på den ein er glad i og ikkje vurdere det opp mot andre. Eg er glad i mannen min, men eg har aldri syntes han var den vakraste i verda, ikkje eingong da eg var som villest nyforelska.

Eg syns eg har vakre barn, og det er ingen i verda eg ville bytta dei ut med, men du store min, eg kan da sjå at andre kanskje har trekk som ein kan seie er penare, utan at eg av den grunn a) ikkje elskar borna mine eller B) for den del syns dei er stygge.

Eine jenta mi er penare enn søstera si, betyr det at eg syns den andre er stygg eller at eg elskar ho mindre? Nei naturlegvis ikkje. Ein kan da forholde seg til mennesker på mange nivå samstundes utan at ein overflatisk "feil" påverkar dei kjenslene vi har for dei.

Veldig godt innlegg.

Skrevet

Veldig godt innlegg.

Næmen... takk for det, Mrs Wallace :-D

Gjest lidaluda
Skrevet

Vi har et mindre pent barn og jeg irriterer meg ofte over utseendet hans. Jeg ser jo stadig vekk andre som er myye penere enn han.

Ble veldig skuffet da vi fikk ham. Han er forresten adoptert.

Han er kanskje blitt bittelitt penere med tiden, men det er kanskje fordi jeg er blitt mer vandt til ham. Vet ikke helt. Prøver å være en så god mor fordet. Men må nok innrømme at det hadde vært lettere hvis han hadde vært pen og kansje også en jente.

Skrevet

Det er svært sjelden jeg ser barn jeg synes er stygge, og da er det som regel pga. ekstrem fedme, hudproblemer, arr eller lignende. På en annen side kan jeg heller ikke huske jeg har sett et barn jeg har syntes er spesielt pent i forhold til andre barn. Jeg ser selvsagt forskjell, men kan ikke gradere barn på en utseendeskala fra 1 til 10.

Små barn blir også fort penere hvis de f.eks. har på seg klær i en farge de kler.

Og helt nyfødte barn er sjelden noen skjønnheter av forklarlige grunner.

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Vi har et mindre pent barn og jeg irriterer meg ofte over utseendet hans. Jeg ser jo stadig vekk andre som er myye penere enn han.

Ble veldig skuffet da vi fikk ham. Han er forresten adoptert.

Han er kanskje blitt bittelitt penere med tiden, men det er kanskje fordi jeg er blitt mer vandt til ham. Vet ikke helt. Prøver å være en så god mor fordet. Men må nok innrømme at det hadde vært lettere hvis han hadde vært pen og kansje også en jente.

Huff, jeg håper du tuller. Et barn trenger masse kjærlighet, og ikke minst et barn som er adoptert og kan få store identitetskriser etterhver.

Har du flere barn?

Skrevet

Huff, jeg håper du tuller. Et barn trenger masse kjærlighet, og ikke minst et barn som er adoptert og kan få store identitetskriser etterhver.

Har du flere barn?

Troll, har du hørt om det? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...