Gå til innhold

Fest og drikking

Gjest går ikke på byen

Anbefalte innlegg

Gjest går ikke på byen
Skrevet

Før jeg jeg ut på byen å tok meg en fest sammen med venninner.

Men nå har jeg mistet lysten på det. Føler at det lyser mannfolksjekking lang vei, selv om ikke det alltid er fakta.

Jeg er 33 år og singel, mange trur automatisk at jeg går ut annenhver helg når det er pappahelg for jentungen min. Men det gjør jeg ikke. Kan gå år mellom hver gang.

Føler meg bare dum på byen, blir usikker av alle fulle folk og synes ikke det er noe koselig å måtte hyle til hveandre pga musikk.

Er det flere som har det som meg?

Gjest prex plutos
Skrevet

Jepp. Akkurat lik deg. Pleide å gå ut på byen oftere før, men nå orker jeg ikke. Men får alltid spørsmål om jeg er ofte ute på byn, eller gjerne...."hvor pleier du å gå ut", og så er det til med forklaringer at..."nei... er ikke så ofte ute... fordi...eehhh, jaaa... fordi jeg liker ikke kjøttmarkededet, og at alle virker så desperate ute på byen"

Jeg elsker en god fest, men byen er bare for slitsomt for meg.

Skrevet

Her er det lenge mellom hver gang jeg er på byen. Og de siste gangene jeg har vært ute har jeg knapt snakket med noen som jeg ikke kjenner fra før. Orker ikke fulle, dryge menn... Nei mannen i mitt liv finner jeg nok heller ikke på byen..

Gjest Shienna
Skrevet

hei!

jeg har det som deg. føler at det bare er sjekking som gjelder, og jeg føler meg utilstrekkelig. det er bare fyll og gnål. foretrekker heller å gå ut en stille plass der det heller er litt stil og klasse. men hvor er det?

Skrevet

Jeg trodde de fleste ble sånn av å få barn, men har skjønt at ikke det stemmer heller. ;)

Jeg er iallefall sånn.

Skrevet

Jeg, og jeg er et tiår yngre. Jeg føler meg ikke dum på byen, men jeg synes det holder med et par byturer i året.

Skrevet

*Rekker opp hånda*

Har alltid vært sånn jeg.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er 10 år yngre enn deg,og uten barn. Og jeg føler det samme. Det fest og drikkestyret er absolutt ikke noe for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...