Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er imponert over hvor naturlig hun dama prater om dette altså. Ut med tunga og ja-bevegelser liksom...

Jeg kan snakke mye med mannen min om det meste, men når denne dama står her og forklarer på tv blir jeg skikkelig flau, selv om jeg sitter alene i min egen stue.

Skrevet

Hvor har du sett dette hen?

Det går på Tv 3 på lørdager.Programlederen er nordfra og heter Kristin Spitznogel eller noe sånt. Hun har samlivsspalte i VG helg på lørdager også. Kul og pen dame. Psykolog.

Serien består i at en del par skal lære å få et bedre sexlliv. Men det er mest snakk. Ingen sterke scener. Kjedelig program.

Skrevet

Kan du ikke snakke med ham om slike detaljer? Kjære vene...sånt har jeg nesten vanskelig for å forestille meg.

"............................................"

candyqueen_83
Skrevet

Kan du ikke snakke med ham om slike detaljer? Kjære vene...sånt har jeg nesten vanskelig for å forestille meg.

Det var vel ikke akkurat det hun sa..

Skrevet

Det var vel ikke akkurat det hun sa..

Hun sa noe som kunne bety det, og derfor spurte jeg. Verre er det ikke.

"..........................................."

Skrevet

Joda, jeg kan snakke med han om sånne detaljer. Men jeg hadde ikke gjort det på tv.

Skrevet

Joda, jeg kan snakke med han om sånne detaljer. Men jeg hadde ikke gjort det på tv.

Ah :-)

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...