Gå til innhold

Kutt dusjen med fem minutter?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har aldri tatt tiden på dusjen, men jeg pleier å skru av vannet mellom innsåpninger. Gjorde det først da vi hadde sparedusj på studenthybelen, men nå gjør jeg det fordi jeg synes det er best. :)

Skrevet

Hehe, hvis jeg skal kutte med fem minutter blir dusjen skyldig tid..! Tror ikke jeg bruker mer enn fire-fem minutter. Følger med i tiden og forventer effektivitet, der har du meg. ;)

Skrevet

12 minutter er jo ganske lenge da.

Det tar jo ikke så lang tid å feie over kroppen & eventuelt håret (ikke alle som tar det hver dag).

Bruker 5 minutter jeg.

Skrevet

Jeg sier som Birdie - skulle jeg kuttet ned 5 min på dusjen så ville det blitt korte dusjer!

Jeg går i dusjen, har shampoo i håret og mens den virker vasker jeg overkroppen i full fart med litt dusjsåpe. Skyller så av. Smeller i litt balsam og mens den virker peeler / vasker jeg ansiktet av og til og jeg vasker underlivet. Så skylles alt av og det hender jeg står bittelitt og lar det deilige, varme vannet skylle over meg før jeg er ferdig. Tar ikke mange minuttene det. :o)

Noen ganger bruker jeg lengre tid da, tapper i karet og tar en real barbing, peeler knær og albuer og sånt, men ikke til daglig.

Skrevet

Mine dusjer skulle også blitt veldig korte om jeg skulle kuttet ut fem minutter. Jeg hadde knapt rukket å få sjampo i håret.

Skrevet

Om jeg skulle kutta dysjen, hadde jeg aldri fått shampoo og balsam utav ¨håret...

Grunnen til dette er vel fordi dysjene her borte såvidt gidder å sprute ut litt vann... så nå bruker jeg dobbel så lang tid på å dysje som da jeg bodde i norge...

Ååå som jeg ønsker meg en Power shower:)

Jentungen1365380808
Skrevet

Hvis jeg skal kutte dusjen med fem minutter blir det ikke mye dusjing her i huset... Tror jeg bruker 2-3 minutter, litt mer hvis jeg bruker balsam i håret. Tror ikke det er pga dusjingen min strømregningen er høy (men mistenker kupevarmeren i bilen til gubben for å ha noe med saken å gjøre...).

Skrevet

12 minutter er jo ganske lenge da.

Det tar jo ikke så lang tid å feie over kroppen & eventuelt håret (ikke alle som tar det hver dag).

Bruker 5 minutter jeg.

Nei, det er jo det jeg sier - at det var en superlang dusj for mitt vedkommende!;-)

Som regel er de på rundt 5 minutter skulle jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...