Gjest Shorty Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Hei! Er en gutt på 24 år som endelig har kommet i gang med treningen igjen. Har tidligere trent vekter i 3år fra jeg var 14 til 17 men gikk på en skikkelig smell da jeg havnet i militæret og har ikke klart å trene noe særlig etter dette. Litt om meg: 24 år, 167høy, 67 kilo. Litt ekstra spekk på magen kan man si =)Det jeg er ute etter i min trening er rett og slett fett forbrenning og fremhevelse av muskler. dvs jeg er ikke ute etter å bli en liten broiler men vil heller ha en kropp som ser slank pen, og veltrent ut. Hvordan bør jeg gå fram i forhold til kosthold og treningsprogram? Da jeg ikke er så veldig høy vil jeg unngå å bli så veldig oppblåst da dette ikke er pent på lave gutter men jeg er litt usikker på hvordan jeg bør gå frem for å klare dette. Har i dag et enkelt trenings program som skal venne kroppen min til trening igjen, dvs at jeg trener alle de store muskel gruppene på en dag, tar ca 1 time og 30 minutter med 3x15 på alle sett samt en vekt tilpassning som gjør at jeg sliter litt på de 3 siste repsa i hver serie. Skal kjøre dette to uker til før jeg får nytt program. Så hvordan bør jeg gå frem for å ikke få de sinnsykt oppblåste musklene men heller de slanke pene som ser fine ut når du virkelig anstrenger deg? Samt hvordan bør jeg legge opp kostholdet for å opp nå mitt mål? Takk for all hjelp =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Tren slik du gjør, spis sunt og godt, hvil rikelig og ha det gøy på trening. At musklene blir for store, tror jeg ikke du trenger å tenke noe på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.