Gå til innhold

Ang Diva Cup!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er en kopp du døtter inn i blåsa for å samle opp mensvæske :)

"Blåsa"?

For noen uttrykk du har, flisa!

Skrevet

"Blåsa"?

For noen uttrykk du har, flisa!

Jeg skrev "gamla" først - visste ikke hva jeg skulle si egentlig - hehe

Skrevet

hva?!

Du tuller ikke? Har jeg gått glipp av dette?? :-0 (;-))

En kopp til å injisere i skjeden altså? Bare for å unngå å bruke bind?

Jeg tror jeg ville fortrukket bind jeg... heller enn å gå rundt med en plastkopp innvortes.

Den er helt fantastisk! Vil ikke ha noe annet jeg nå ;:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg skrev "gamla" først - visste ikke hva jeg skulle si egentlig - hehe

"Vagina" er et fint ord ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

hva?!

Jeg tror jeg ville fortrukket bind jeg... heller enn å gå rundt med en plastkopp innvortes.

Ja, jeg også, men mange damer her på dol sverger til de begergreiene.

candyqueen_83
Skrevet

hva?!

Bind er jo grusomt. Jeg har aldri klart å bruke det,siden jeg da kjenner at det renner når jeg reiser meg opp. Må jo fly på toalettet i ett sett da,og blir helt hysterisk.

Jeg har bare brukt tampong hele perioden,inntil jeg kjøpte divacup. Nå er det den som gjelder :)

Gjest ...,nop,,,,
Skrevet

Får jeg kjøpt sånn Diva Cup på apoteket????????

Skrevet

Får jeg kjøpt sånn Diva Cup på apoteket????????

Tror ikke du får det Norge...?

Jeg bestilte gjennom ei amerikansk nettside.

Skrevet

Jeg har hatt min i to perioder nå. Førsteperioden gikk kjempemessig.

Men andreperioden. Uff, lekkasjer i ett sett! Maken har jeg aldri opplevd. Vel blør jeg mye (har jeg funnet ut etter at jeg fikk denne moon cup'en), men jeg tømmer jo lenge før det blir fullt. Spesielt ille var det natterstid. Da måtte jeg bruke bind i tillegg. Og da får jeg sopp.

sutre sutre... Men jeg håper ikke det fortsetter sånn, da må jeg fortsette med tamponger i stedet.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har hatt min i to perioder nå. Førsteperioden gikk kjempemessig.

Men andreperioden. Uff, lekkasjer i ett sett! Maken har jeg aldri opplevd. Vel blør jeg mye (har jeg funnet ut etter at jeg fikk denne moon cup'en), men jeg tømmer jo lenge før det blir fullt. Spesielt ille var det natterstid. Da måtte jeg bruke bind i tillegg. Og da får jeg sopp.

sutre sutre... Men jeg håper ikke det fortsetter sånn, da må jeg fortsette med tamponger i stedet.

Men satte du den ordentlig inn? Jeg hadde også en stor lekkasje men det var nok fordi den ikke hadde åpnet seg ordentlig

Gjest ...nop...
Skrevet

Tror ikke du får det Norge...?

Jeg bestilte gjennom ei amerikansk nettside.

Tusen takk for svar.

Jeg fant en nett side.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker kun tampong, enkelt og praktisk.

Jeg synes også tampong er veldig enkelt,men med divacupen trenger man ikke telle timer hele tida. Om man blør litt mindre den dagen kan du gå med den fra du står opp til du legger deg nesten før du tømmer.

Og om natta når man har fri eller skal sove lenge kan man sove helt til du skal opp uten å måtte stå opp å bytte tampong. Jeg synes hvertfall akkurat det var noe dritt med tampong. La meg ved tolvtida og måtte sette vekkerklokka på til morgenen for å bytte når jeg ville sove leeenge.

Skrevet

Men satte du den ordentlig inn? Jeg hadde også en stor lekkasje men det var nok fordi den ikke hadde åpnet seg ordentlig

Mja, tror da det? Får prøve igjen!

ylvali1365381015
Skrevet

*Ler* Nei, den injiseres ikke i skjeden. Å injisere noe betyr å sprøyte noe inn som når man injiserer en vaksine. :o)

Man (ikke jeg!) setter inn en diva cup eller et damebeger i skjeden.

Beklager upresist ordvalg!

Men jeg tror du fatta tegninga?

;-D

Skrevet

Beklager upresist ordvalg!

Men jeg tror du fatta tegninga?

;-D

*Hihi* Jada, klarte bare ikke dy meg. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...