Gå til innhold

Hva slags undertøy bruker dere damer!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter innspillene i min tråd på samliv om menns undertøy er jeg overrasket - flere av dere damer sier at dere bruker undertøy som er _godt_ brukt, slitt, uten strikk og falmet i fargen!?

Er det virkelig sant?

Jeg er ingen hysteriker på undertøysfronten selv, bruker Sloggi, men de er i alle fall hvite og hele og strikken er fast! Slamsete og utslitt undertøy er så udelikat! Går dere virkelig rundt sånn damer, eller tuller dere med meg?!

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

12

• Lillemus

7

• Dorthe

6

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest prex plutos
Skrevet

jepp.. så lenge samboeren gjør det, så gjør fa... men jeg og...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har både sexy blondetruser, string og sloggi. Tror ikke jeg har noen slamsete, strikkløse truser, men noen er ganske utvasket etter hard vasking og trommelbruk. Burde vel være flinkere til å kaste og kjøpe nytt, men å kjøpe truser er ikke det morsomste jeg vet, akkurat. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kaster undertøy etter hvert som jeg kjøper nytt.

Bruker stringtruser til vanlig, og større truser under mens. Men alle er hele og med strikk. Og uten gjenstridige mensflekker ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bruker ikke utslitt undertøy. Det ligger gjerne lenge i skuffen før jeg somler meg til og kaste det, men jeg bruker det ikke.

Hipsters er min favoritt. Har diverse g-strenger som brukes innimellom.

Og noen vanlige bomullstruser som er forbehold sykehusoppholdene mine.

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bruker ikke undertøy.

Jeg vurdere og slutte jeg også, er en operasjon mindre ;o)

Skrevet

Jeg vurdere og slutte jeg også, er en operasjon mindre ;o)

Nemlig.

Har lært det av andre jeg. Kjempelettvint.

Gjest Shira12
Skrevet

Nemlig.

Har lært det av andre jeg. Kjempelettvint.

Jeg prøvde meg med belte på buksa her en dag, vel, det blir lenge til neste gang!

Skrevet

Jeg prøvde meg med belte på buksa her en dag, vel, det blir lenge til neste gang!

Jeg har gitt alle beltene mine til dattera mi :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg klarer ikke helt gi de fra meg, jeg har jo ikke hatt på årevis, men etter operasjonen var jeg optimistisk og kjøpte... De får få en plas innerst i skapet inn til videre.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg klarer ikke helt gi de fra meg, jeg har jo ikke hatt på årevis, men etter operasjonen var jeg optimistisk og kjøpte... De får få en plass innerst i skapet inn til videre.

Annonse

Skrevet

Jeg klarer ikke helt gi de fra meg, jeg har jo ikke hatt på årevis, men etter operasjonen var jeg optimistisk og kjøpte... De får få en plas innerst i skapet inn til videre.

De sitter fast inne i magen hihi

Gjest Shira12
Skrevet

De sitter fast inne i magen hihi

Morsom i kveld? *flire*

Skrevet

Morsom i kveld? *flire*

Ja, men de gjør det. Sitter fast og magen velter utenpå hihi

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, vi tuller med deg!

Ingen dame med respekt for seg selv ville drømt om å iføre seg et plagg som ikke er hundre prosent fargesterkt og stretchy må vite! Om det så måtte være usynlig for alle andre, er det gjennom undertøyet vi måler vår feminine integritet. (pluss hår, negler, hud, kropp, duft, klær ellers, skotøy, interesser...)

Nei, vi sover da aldeles ikke i timen! Vi vet å skikke oss. Derfor er vi uklandrelig antrukket fra ytterst til innerst hver enda dag. Ingen løse strikker eller blasse farger her i gården- ingen slendrian og dermed respekt.

(jeg ser at mytene om kvinners nitidige voktning av hverandre slår til da! ;-) når skal vi slutte å være hverandres strengeste dommere??)

Et tankekors: hadde denne tråden kunne vært startet av en mann?

Ville menn vært opptatt av andre menns "sviktende" standard, enten det gjalt undretøy, vekt eller bekledning???

Jeg har både slitte, men komfortable truser, og mer delikate og presentable varianter. Det får bare være bra nok! For meg og alle andre.

Livet er ingen scene heller...

;-D

Mvh,

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, men de gjør det. Sitter fast og magen velter utenpå hihi

Ikke få meg til og tenke på akkurat det da! *hmprf*

Jeg har gått ned endel nå i det siste, men den magen den er der... Men så har jeg jo ikke en eneste magemuskel da, de har legen stukket av med ;o)

Skrevet

Ja, vi tuller med deg!

Ingen dame med respekt for seg selv ville drømt om å iføre seg et plagg som ikke er hundre prosent fargesterkt og stretchy må vite! Om det så måtte være usynlig for alle andre, er det gjennom undertøyet vi måler vår feminine integritet. (pluss hår, negler, hud, kropp, duft, klær ellers, skotøy, interesser...)

Nei, vi sover da aldeles ikke i timen! Vi vet å skikke oss. Derfor er vi uklandrelig antrukket fra ytterst til innerst hver enda dag. Ingen løse strikker eller blasse farger her i gården- ingen slendrian og dermed respekt.

(jeg ser at mytene om kvinners nitidige voktning av hverandre slår til da! ;-) når skal vi slutte å være hverandres strengeste dommere??)

Et tankekors: hadde denne tråden kunne vært startet av en mann?

Ville menn vært opptatt av andre menns "sviktende" standard, enten det gjalt undretøy, vekt eller bekledning???

Jeg har både slitte, men komfortable truser, og mer delikate og presentable varianter. Det får bare være bra nok! For meg og alle andre.

Livet er ingen scene heller...

;-D

Mvh,

:D Du er morsom, blogger du? *leter etter underholdende og tankeprovoserende lesestoff*

Skrevet

Ikke få meg til og tenke på akkurat det da! *hmprf*

Jeg har gått ned endel nå i det siste, men den magen den er der... Men så har jeg jo ikke en eneste magemuskel da, de har legen stukket av med ;o)

Mine har også blitt borte i tre keisersnitt så den forsvinner nok aldri :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...