Gå til innhold

Hva slags undertøy bruker dere damer!?

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

:D Du er morsom, blogger du? *leter etter underholdende og tankeprovoserende lesestoff*

nei, jeg blogger ikke.

(sant å si er det en uoppdaget del av "verden" for meg enn så lenge... Dette på tross av min mann er solid utdannet innen it og er en aldri så liten mentor på sitt felt. Han gremmes over min manglende interesse og kompetanse, men jeg har mer enn nok av annet akkurat nå.)

Jeg har mer enn nok av å pleie mitt nick her inne to ganger i uka for tiden. ;-)

Enn du da? Blogger du? :-)

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

12

• Lillemus

7

• Dorthe

6

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker bare stringtruser,i alle verdens farger og stoffer. De fleste er i "god stand", men noen er nok litt slitte og løse. "Mensentruser" :)

Skrevet

Jeg har av alle slag . . . for mye "lekkert" blir så stivt syns jeg.

Skrevet

Mitt undertøy er perfekt!

Kunne ikke tenke meg å bruke slitt/ødelagt undertøy!

Men så er det ikke alltid at undertøy brukes....

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg bruker bare stringtruser,i alle verdens farger og stoffer. De fleste er i "god stand", men noen er nok litt slitte og løse. "Mensentruser" :)

Hvordan kan mensentruser være string? Bruker du utelukkende tamponger da?

Jeg prøvde stringtruser for over ti år siden, da de var ganske nye, og jeg hatet dem fra første stund. Jeg har ikke gått i dem siden, det er i mine øyne som å stramme en hyssing fra et belte på begge sider- ekkelt!!!

(nyskjerrig truse kalte vi det i min barndom, og det var noe vi forsøkte å unngå)

Men ting endres- nå er det nettopp denne nyskjerrige trusa enkelte forsøker å oppnå, om enn det er uforståelig for meg...

En tråd trengt opp mellom skinkene, det kan da ikke være behagelig??? Hvorfor ikke bare droppe undertøy, dersom det ikke skulle representere et skille mellom bukser og intimsone? Hygiene er et stikkord her, spør noen meg...

(Spør!?) ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Hvordan kan mensentruser være string? Bruker du utelukkende tamponger da?

Jeg prøvde stringtruser for over ti år siden, da de var ganske nye, og jeg hatet dem fra første stund. Jeg har ikke gått i dem siden, det er i mine øyne som å stramme en hyssing fra et belte på begge sider- ekkelt!!!

(nyskjerrig truse kalte vi det i min barndom, og det var noe vi forsøkte å unngå)

Men ting endres- nå er det nettopp denne nyskjerrige trusa enkelte forsøker å oppnå, om enn det er uforståelig for meg...

En tråd trengt opp mellom skinkene, det kan da ikke være behagelig??? Hvorfor ikke bare droppe undertøy, dersom det ikke skulle representere et skille mellom bukser og intimsone? Hygiene er et stikkord her, spør noen meg...

(Spør!?) ;-)

G-string og tanga og alt med en strimmel i baken regner jeg for stringtruse da. Jeg synes det er deilig å gå med. Klarer absolutt ikke gå med vanlige truser.

Har et par hipsters men føler det syns under buksa.

Hygiene? Det er vel det samme som med truser. Det er da et tøystykke under liksom. Som dekker kjønnsleppene,og kjøper stringtruseinnlegg.

I mensperioden bruker jeg divacup,og innimellom tampong. Kan bruke stringinnlegg som ekstra beskyttelse.

Annonse

Skrevet

nei, jeg blogger ikke.

(sant å si er det en uoppdaget del av "verden" for meg enn så lenge... Dette på tross av min mann er solid utdannet innen it og er en aldri så liten mentor på sitt felt. Han gremmes over min manglende interesse og kompetanse, men jeg har mer enn nok av annet akkurat nå.)

Jeg har mer enn nok av å pleie mitt nick her inne to ganger i uka for tiden. ;-)

Enn du da? Blogger du? :-)

Nei, jeg bare leser andres. Har forsøkt mange ganger, men kommer vel stort sett alltid til at meddelingsbehovet ikke er stort nok til å forsvare å holde en blogg gående. :P Er flinkere til å fundere over andres innspill enn å komme med dem selv.

Skrevet

jeg bruker string og hipsters:) tar på meg det som er behagelig akkurat der og da... hvilket merke bryr jeg meg heller lite om, men blondekanter har en tendens til og "gnage" så jeg styrer unna;)

ylvali1365381015
Skrevet

Nei, jeg bare leser andres. Har forsøkt mange ganger, men kommer vel stort sett alltid til at meddelingsbehovet ikke er stort nok til å forsvare å holde en blogg gående. :P Er flinkere til å fundere over andres innspill enn å komme med dem selv.

;-)

Tidkrevende å oppdatere da, man må vel prioritere det høyt dersom denne bloggen skal være representativ til enhver tid...

(slitsomt?)

Nei, mitt virkelige liv er såppas tidkrevende at jeg nøyer meg med

å besøke steder som dette innimellom...

:-)

ylvali1365381015
Skrevet

jeg bruker string og hipsters:) tar på meg det som er behagelig akkurat der og da... hvilket merke bryr jeg meg heller lite om, men blondekanter har en tendens til og "gnage" så jeg styrer unna;)

hipsters ja! det er det det kalles nå... det liker jeg! :-)

amerikafareren
Skrevet

;-)

Tidkrevende å oppdatere da, man må vel prioritere det høyt dersom denne bloggen skal være representativ til enhver tid...

(slitsomt?)

Nei, mitt virkelige liv er såppas tidkrevende at jeg nøyer meg med

å besøke steder som dette innimellom...

:-)

Det er bra å se at de unge i dag har andre gjøremål enn bare å tenke på sitt undertøy;)

ylvali1365381015
Skrevet

G-string og tanga og alt med en strimmel i baken regner jeg for stringtruse da. Jeg synes det er deilig å gå med. Klarer absolutt ikke gå med vanlige truser.

Har et par hipsters men føler det syns under buksa.

Hygiene? Det er vel det samme som med truser. Det er da et tøystykke under liksom. Som dekker kjønnsleppene,og kjøper stringtruseinnlegg.

I mensperioden bruker jeg divacup,og innimellom tampong. Kan bruke stringinnlegg som ekstra beskyttelse.

... ! En annen oppfatning og en totalt ukjent verden for meg...

Nei, jeg foretrekker å ha minst mulig fremmedlegemer inn mellom kjønnsleppene... Sett bortifra i seksuell sammenheng.

Kunne ikke drømme om å sette inn en plastkopp i skjeden under menstruasjonen- det høres veldig ubehagelig ut.

Skrevet

Jeg bruker Sloggi omtrent hele tiden, men de er hele - kanskje litt gråaktige etterhvert - men hele og med fast strikk.

Har finere undertøy også, men mannen min bryr seg ikke om undertøy så når jeg bruker det er det for min egen del.

Annonse

Skrevet

Det var ikke blondekanter og merker jeg tenkte på, men om trusene var hele - ikke slappe og grå, men akk så komfortable. :o)

Skrevet

*skjemmes*

Mine grå boksershorts er nok modne for utskifting for en god del år siden.

Men jeg har problemer med å finne andre som er like gode!

Har tenkt å kjøpe meg en sånn ny sak, men det har foreløpig blitt med tanken.

Men undertøyet mitt er alltid reint, da.

Skrevet

... ! En annen oppfatning og en totalt ukjent verden for meg...

Nei, jeg foretrekker å ha minst mulig fremmedlegemer inn mellom kjønnsleppene... Sett bortifra i seksuell sammenheng.

Kunne ikke drømme om å sette inn en plastkopp i skjeden under menstruasjonen- det høres veldig ubehagelig ut.

Det kjennes ikke.

Skrevet

*skjemmes*

Mine grå boksershorts er nok modne for utskifting for en god del år siden.

Men jeg har problemer med å finne andre som er like gode!

Har tenkt å kjøpe meg en sånn ny sak, men det har foreløpig blitt med tanken.

Men undertøyet mitt er alltid reint, da.

For all del - du går i det du vil for meg! :o)

Min kjære ser sjeldent undertøyet mitt på, men han vasker det av og til da. Alikevel foretrekker jeg for mitt eget velbefinnende å ha undertøy som ikke har vært modent for "det runde arkivet" i flere år...

Men jeg bruker altså stort sett hvite eller svarte bomullstruser bare jeg også. :o)

Skrevet

For all del - du går i det du vil for meg! :o)

Min kjære ser sjeldent undertøyet mitt på, men han vasker det av og til da. Alikevel foretrekker jeg for mitt eget velbefinnende å ha undertøy som ikke har vært modent for "det runde arkivet" i flere år...

Men jeg bruker altså stort sett hvite eller svarte bomullstruser bare jeg også. :o)

Trusene mine begynner i navlehøyde, og slutter midt på låret. I solid bomull. Noen er grå og noen er blå. Riktig stygge er de.

Men jeg _skal_ kjøpe noen nye - snart... :-)

Skrevet

Trusene mine begynner i navlehøyde, og slutter midt på låret. I solid bomull. Noen er grå og noen er blå. Riktig stygge er de.

Men jeg _skal_ kjøpe noen nye - snart... :-)

*Fnis* Min eks-svigermor brukte slike... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...