Gå til innhold

Hva slags undertøy bruker dere damer!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe slitt undertøy som jeg bruker i "reserve" når jeg ikke har fått vasket. Men aldri når kjæresten er hjemme. :-)

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

12

• Lillemus

7

• Dorthe

6

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvordan kan mensentruser være string? Bruker du utelukkende tamponger da?

Jeg prøvde stringtruser for over ti år siden, da de var ganske nye, og jeg hatet dem fra første stund. Jeg har ikke gått i dem siden, det er i mine øyne som å stramme en hyssing fra et belte på begge sider- ekkelt!!!

(nyskjerrig truse kalte vi det i min barndom, og det var noe vi forsøkte å unngå)

Men ting endres- nå er det nettopp denne nyskjerrige trusa enkelte forsøker å oppnå, om enn det er uforståelig for meg...

En tråd trengt opp mellom skinkene, det kan da ikke være behagelig??? Hvorfor ikke bare droppe undertøy, dersom det ikke skulle representere et skille mellom bukser og intimsone? Hygiene er et stikkord her, spør noen meg...

(Spør!?) ;-)

Vanlige truser synes gjennom buksene. Og string (i alle fall det jeg kaller string/g-streng) trenger ikke være bare en tråd -det er ubehagelig å gå med.

Skrevet

Jeg har noe slitt undertøy som jeg bruker i "reserve" når jeg ikke har fått vasket. Men aldri når kjæresten er hjemme. :-)

Jeg har en bokser som kun er i bruk når kjæresten er bortreist på jobb, men den er ny og "fin" da. :o)

Skrevet

Mitt undertøy går nok i kategorien slafsete, hengslete og løst. Men så fort jeg går inn på H&M eller lindex så blir jeg bare dratt mot barneavdelingen. Sist jeg faktisk kjøpte nytt så endte jeg opp med hipsters i stedet for boxere og det var jo ganske mislykka...

Skrevet

Jeg hiver undertøyet når det blir slafsete og slitent - men ja, jeg har selvsagt beholdt et par godtruser som er fine å kombinere med gammel joggebukse og slapp t-skjorte når jeg skal ha en alenekveld hjemme i sofane foran TV-en.

Skrevet

Mitt undertøy er alltid helt og rent.

Jeg kaster det med en gang det skulle begynne å sprekke litt opp i en søm eller "slarke" litt på andre måter.

Annonse

Skrevet

Jeg tenker alltid at neste gang så skal jeg kaste den og den trusa eller bh-en - må bare kjøpe nytt i mellomtiden. Det er bare det at undertøy kjøper jeg så utrolig sjelden at det blir sjelden at jeg kaster noe særlig også.

Hullete truser bruker jeg ikke, men det er nok enkelte i skuffen som er slafsete, misfargete og ikke fullt så pene.

Skrevet

Har faktisk ikke noe stygt undertøy. Bare hipstere og "små" truser (ikke g-streng). Kjøper jevnlig et lite lass med undertøy på H&M. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Fnis* Min eks-svigermor brukte slike... ;o)

Nå måtte jeg bare spørre: Hvordan vet du det? Jeg aner ikke hvilke truser min svigermor bruker.

Skrevet

Jeg liker pent undertøy, men kjøper aldri dyrt!

Hipstere og enkle spileBH'er er "meg". BH'ene må helst være uten blonder og dill dall i og med at jeg ofte går i litt trange t-skjorter/gensere. Liker ikke at BH'en synes gjennom...

Jeg liker også at undertøyet matcher fargen på klærne. Spør meg ikke hvorfor ;-)

candyqueen_83
Skrevet

... ! En annen oppfatning og en totalt ukjent verden for meg...

Nei, jeg foretrekker å ha minst mulig fremmedlegemer inn mellom kjønnsleppene... Sett bortifra i seksuell sammenheng.

Kunne ikke drømme om å sette inn en plastkopp i skjeden under menstruasjonen- det høres veldig ubehagelig ut.

Deg om det

Skrevet

Jeg prøver å alltid ha litt ordentlig undertøy. Men innrømmer at jeg kan være noe sløv på området. Tar ikke akkurat på meg pentrusa når jeg går på jobb ;)

Skrevet

Jeg bruker dyre og fine BH-er. Når det gjelder truser så er det som regel en svart bomullstruse. Men jeg har da andre og penere varianter også. :) Må også tilstå at jeg har noen slaskete og utvaskete som kun brukes når jeg har mens. Liker ikke å ødelegge en ny og fin truse med en eventuell gjennomblødning.

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet

... ! En annen oppfatning og en totalt ukjent verden for meg...

Nei, jeg foretrekker å ha minst mulig fremmedlegemer inn mellom kjønnsleppene... Sett bortifra i seksuell sammenheng.

Kunne ikke drømme om å sette inn en plastkopp i skjeden under menstruasjonen- det høres veldig ubehagelig ut.

G-strengen går ikke inn mellom kjønnsleppene, da. Da hadde jo vitsen med truse vært borte, synes jeg. Den dekker akkurat like mye som en vanlig truse "under", men det er altså bare en strek i baken. Merker ikke noe til at den er "nysgjerrig" heller.

Skrevet

Nå måtte jeg bare spørre: Hvordan vet du det? Jeg aner ikke hvilke truser min svigermor bruker.

Jeg så da klesvasken på snora innimellom! :o)

Skrevet

Jeg har alltid pent og rent undertøy. Liker å føle meg "smashy" hver dag, selv om ingen kan se det. Gammelt undertøy blir kastet dersom det er stygt.

Skrevet

Hvordan kan mensentruser være string? Bruker du utelukkende tamponger da?

Jeg prøvde stringtruser for over ti år siden, da de var ganske nye, og jeg hatet dem fra første stund. Jeg har ikke gått i dem siden, det er i mine øyne som å stramme en hyssing fra et belte på begge sider- ekkelt!!!

(nyskjerrig truse kalte vi det i min barndom, og det var noe vi forsøkte å unngå)

Men ting endres- nå er det nettopp denne nyskjerrige trusa enkelte forsøker å oppnå, om enn det er uforståelig for meg...

En tråd trengt opp mellom skinkene, det kan da ikke være behagelig??? Hvorfor ikke bare droppe undertøy, dersom det ikke skulle representere et skille mellom bukser og intimsone? Hygiene er et stikkord her, spør noen meg...

(Spør!?) ;-)

Heldigvis er ikke stringtruser det eneste som er in:) Liker hipsters, og boksere til damer. Mye mer behagelig!! Kiipt å stadig vekk skulle dra i streken, og rette på den "ler".

Skrevet

Jeg er nok generelt ikke så flink med klær. Dvs. kjøper lite. Men undertøyet er ordentlig.

Bruker bare forskjellige former for string-tanga. De blir kastet umiddelbart om det er hull i dem eller om det er andre skavanker på dem.

Har ikke så veldig mange BH'er, men det jeg har er også hele og ordentlige.

Her i huset kastet undertøy med hull i.

Fryder meg litt mens jeg bretter tøy og finner en boxer til gubben med hull i. Næmen se så stor dette hullet ble bare jeg dro bittelitt i det da.....

Sokker går samme vei. Direkte i søpla om det er hull i.

Skrevet

Går aldri med gammalt, utbrukt undertøy. Går med g-streng og bher som er ganske nye..

Skrevet

Ja, vi tuller med deg!

Ingen dame med respekt for seg selv ville drømt om å iføre seg et plagg som ikke er hundre prosent fargesterkt og stretchy må vite! Om det så måtte være usynlig for alle andre, er det gjennom undertøyet vi måler vår feminine integritet. (pluss hår, negler, hud, kropp, duft, klær ellers, skotøy, interesser...)

Nei, vi sover da aldeles ikke i timen! Vi vet å skikke oss. Derfor er vi uklandrelig antrukket fra ytterst til innerst hver enda dag. Ingen løse strikker eller blasse farger her i gården- ingen slendrian og dermed respekt.

(jeg ser at mytene om kvinners nitidige voktning av hverandre slår til da! ;-) når skal vi slutte å være hverandres strengeste dommere??)

Et tankekors: hadde denne tråden kunne vært startet av en mann?

Ville menn vært opptatt av andre menns "sviktende" standard, enten det gjalt undretøy, vekt eller bekledning???

Jeg har både slitte, men komfortable truser, og mer delikate og presentable varianter. Det får bare være bra nok! For meg og alle andre.

Livet er ingen scene heller...

;-D

Mvh,

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...