Gå til innhold

Hva slags undertøy bruker dere damer!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp, her er det slitent og slafsete undertøy så langt øyet rekker.

*sukk*

Men jeg driter litt i det egentlig, så lenge det er rent & behagelig :o)

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

12

• Lillemus

7

• Dorthe

6

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

G-strengen går ikke inn mellom kjønnsleppene, da. Da hadde jo vitsen med truse vært borte, synes jeg. Den dekker akkurat like mye som en vanlig truse "under", men det er altså bare en strek i baken. Merker ikke noe til at den er "nysgjerrig" heller.

her er det ikke stringen jeg mener, men denne diva-cupen som visstnok er kjent og populær blant enkelte.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg bruker alltid rent og stort sett helt undertøy. Men det er en tendens til at alt undertøyet blir utslitt sånn omtrent samtidig, så da kan det være en kort periode med slafs før jeg får somlet meg til å kjøpe nytt.

Også har jeg ei "godtruse" jeg kjøpte i USA for flere år siden som burde vært kastet for lengst, men den er så innmari behagelig! Klarer bare ikke kaste den, men tar den på i smug.

Gjest Princess Peach
Skrevet

her er det ikke stringen jeg mener, men denne diva-cupen som visstnok er kjent og populær blant enkelte.

Åja. Trodde du mente truser, jeg. :P

Skrevet

Hvordan kan mensentruser være string? Bruker du utelukkende tamponger da?

Jeg prøvde stringtruser for over ti år siden, da de var ganske nye, og jeg hatet dem fra første stund. Jeg har ikke gått i dem siden, det er i mine øyne som å stramme en hyssing fra et belte på begge sider- ekkelt!!!

(nyskjerrig truse kalte vi det i min barndom, og det var noe vi forsøkte å unngå)

Men ting endres- nå er det nettopp denne nyskjerrige trusa enkelte forsøker å oppnå, om enn det er uforståelig for meg...

En tråd trengt opp mellom skinkene, det kan da ikke være behagelig??? Hvorfor ikke bare droppe undertøy, dersom det ikke skulle representere et skille mellom bukser og intimsone? Hygiene er et stikkord her, spør noen meg...

(Spør!?) ;-)

Det er vel ikke noe forskjell på den enkeltes hygiene om man bruker string- eller andre truser? *ser undrende ut*

Annonse

Skrevet

Jeg bruker alltid rent og stort sett helt undertøy. Men det er en tendens til at alt undertøyet blir utslitt sånn omtrent samtidig, så da kan det være en kort periode med slafs før jeg får somlet meg til å kjøpe nytt.

Også har jeg ei "godtruse" jeg kjøpte i USA for flere år siden som burde vært kastet for lengst, men den er så innmari behagelig! Klarer bare ikke kaste den, men tar den på i smug.

Skal innrømme at jeg hadde en nesten total-utskifting av truseparken da jeg fikk meg kjæreste i fjor vår jeg og... ;o) Siden da har jeg ganske jevnlig kjøpt en 3 pk. truser når det har vært "ta 3 betal for 2" f.eks. :o)

Skrevet

Jeg bruker stort sett string, pluss noen hipsters. Har også noen "vanlige" truser og noen "mense" truser :-) Jeg kjøper stort sett alltid litt dyrere undertøy pga kvaliteten. Holder seg pent mye lengre! Kaster det som måtte bli slarkete eller utvasket... Synes det er deilig å vite at undertøyet er lekkert uansett settingen.

ylvali1365381015
Skrevet

Åja. Trodde du mente truser, jeg. :P

;-D

ikke lett å holde oversikt gjennom alle tråder der samtalen springer innom så mangt...

ylvali1365381015
Skrevet

Det er vel ikke noe forskjell på den enkeltes hygiene om man bruker string- eller andre truser? *ser undrende ut*

neida, bevares. men nå mente jeg ikke den personlige hygienen, men det faktum at en string ikke skiller intimsonen fra buksa i samme grad som en "hel" truse.

(tenk bare på en promp, nei det vil du sikkert ikke... ;-))

Gjest Princess Peach
Skrevet

;-D

ikke lett å holde oversikt gjennom alle tråder der samtalen springer innom så mangt...

Nei, det er sant!

Skrevet

neida, bevares. men nå mente jeg ikke den personlige hygienen, men det faktum at en string ikke skiller intimsonen fra buksa i samme grad som en "hel" truse.

He-he-he.....

*kremt* Vel, for å si det sånn: om man promper, og du er bekymret for hygienen i forhold til stringen - tenk da på hvor "det" ellers måtte bli av??!

Ikke no` forskjell på hygienen det, vettu.

*gliser*

ylvali1365381015
Skrevet

He-he-he.....

*kremt* Vel, for å si det sånn: om man promper, og du er bekymret for hygienen i forhold til stringen - tenk da på hvor "det" ellers måtte bli av??!

Ikke no` forskjell på hygienen det, vettu.

*gliser*

joa, en truse er nettopp ment for å hindre slik kontakt med benklærne. Jo flere lag, desto mer forblir kjønnet/rumpa en privatsak, på alle tenkelige måter. ;-)

Annonse

Skrevet

Jeg foretrekker helt klart undertøy som ser ordentlig ut, ja. Kaster undertøyet når strikk eller elastisitet ryker, samt dersom de falmer stygt.

Skrevet

joa, en truse er nettopp ment for å hindre slik kontakt med benklærne. Jo flere lag, desto mer forblir kjønnet/rumpa en privatsak, på alle tenkelige måter. ;-)

He-he

candyqueen_83
Skrevet

en promp er luft. Den setter seg ikke i trusa da. Om du ikke har for vane å drite samtidig!

Mine stringtruser lukter ikke promp liksom :P

Og det gjør ikke buksa heller.

Skjønte liksom ikke helt hva du mente

candyqueen_83
Skrevet

Heldigvis er ikke stringtruser det eneste som er in:) Liker hipsters, og boksere til damer. Mye mer behagelig!! Kiipt å stadig vekk skulle dra i streken, og rette på den "ler".

Dra i streken? Det gjør aldri jeg og den sitter helt fint.

Fælt så mye rare ting folk gjør med stringtrusene sine.. Hmm

ylvali1365381015
Skrevet

en promp er luft. Den setter seg ikke i trusa da. Om du ikke har for vane å drite samtidig!

Mine stringtruser lukter ikke promp liksom :P

Og det gjør ikke buksa heller.

Skjønte liksom ikke helt hva du mente

nei, vi trenger ikke forfølge dette videre... ;-)

jeg driter heller ikke på meg selv om jeg har heldekkende truse. :-)

Skrevet

Merkelig tråd... Nesten sånn at man måå svare, enda det er helt fjernt tema.

Reine truser har vel de fleste her, forhåpentligvis. De som ikke har det, hadde sikkert ikke svart allikevel.

Ellers tror jeg det er ca 50/50 som bruker vekslende string/heldekkende osv. Kanskje en liten 5% andel med mamelukker.

Jeg bruker hovedsaklig sånn drit som gnager seg opp i rumpa, så når jeg er så lei at jeg har fått gnagsår, går jeg over til heldekkende.

Ehh.. bare kødda nå, altså.

Jeg kommer faktisk aaldri til å fortelle dere hva jeg bruker!

Men jeg tror at de som bruker string, gjør det fordi de er redde for at truseskillet skal synes under buksa. Grunnen til at det synes under buksa, er at man har slapp rumpe og det vil man jo nødig at noen skal se.

Så tror jeg at de som bruker heldekkende, gjør det fordi de ikke liker å ha noe mellom skinkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...