Gå til innhold

Når man slanker seg...

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne på 35 år
Skrevet

hvor vil kroppendet først vise atman går ned i vekt?

Ansiktet, lårene, magen?

Gjest Kvinne på 35 år
Skrevet

Beklager skrivefeil. Det skulle stå:

Hvor på kroppen vil det vise seg først at man går ned i vekt?

(tar meg en kopp kaffe)

Skrevet

På meg legger det seg på hoftene og det forsvinner fort derfra også. Da jeg var 8 kg lettere enn jeg er nå hadde jeg nesten ikke hofter syntes jeg selv. Nå har jeg mer enn nok hofter... *Knasker eple*

Skrevet

Som oftest i ansiktet, sist der man som kvinne oftest ønsker å fjerne flesket, som på mage og lår, men det er selvsagt unntak.

Skrevet

Jeg vet ikke, men det er i hvert fall ikke på magen hos meg og det er selvfølgelig der jeg helst vil ha det bort

Gjest Shira12
Skrevet

Når jeg går ned i vekt viser det seg først i ansiktet.

Magen er den siste plassen jeg ser noe.

Skrevet

På meg viste det seg i ansiktet og brystene, og at kragebeina sto ut og det var ikke noe pent. Gikk vel ned noe over det hele, men som andre skriver her så er det vel rundt magen vi aller helst vil det skal vises først. Holder på og skal ned noen få kg. nå. Lett i uka, men når helgene kommer er det lett å få på litt igjen synes jeg.

Skrevet

Jeg føler jeg går mest ned rundt lårene (og de er ikke så verst fra før). Vi går minst ned der vi ønsker å gå mest ned!

Gjest theoline
Skrevet

Puppene er mitt slankebarometer, ikke bra!

Når jeg går ned i vekt forsvinner de først, og så følger resten av kroppen etter.

Slik er det også når jeg legger på meg igjen, puppene kommer først, det er kult, men resten av kroppen kommer rimelig kjapt etter _deverre_!

Skrevet

Det tror jeg er veldig individuellt!

Jeg har en veldig stabil vekt, men kan gå opp-ned 1-2 kg fra idealvekta sånn innimellom. Det ekstra fettet legger seg garantert på magen. I tillegg får jeg "håndtak" på siden...

Snacky1365380698
Skrevet

Varierer fra person til person. Mye er genetisk betinget. Jeg legger alltid på meg på magen, og selvfølgelig er det der jeg går ned sist. Tror jeg har min mor å takke for det. Rumpa og lår, derimot er like slanke uansett. Andre har det helt motsatt.

Gjest blomsterløk
Skrevet

På meg så synes det først på ansiktet når jeg går ned i vekt.

Skrevet

Når jeg går ned i vekt er det puppene som blir mindre først. Utrolig surt, for jeg har ikkeno' å miste... Men sånt er vel helt typisk, er det ikke? ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er jo forskjellig fra person til person. På meg var det lårene som minket først.

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Forskjellig fra person til person.

:o)

Skrevet

Hos meg synes det først på armene når jeg legger på meg og der forsvinner det først også.

Skrevet

Jeg gikk ned ca. 7 kilo for 3 år siden. Gikk ned sakte og rolig.

Jeg gikk nok ned over alt, men fikk flere kommentarer over at ansiktet ble slankere. Jeg merket også godt at magen ble mindre:-)

Gjest slik er jeg
Skrevet

Forskjellig fra person til person dette her.

På meg så går det ned rundt livet og i brystene først, magen merker jeg også fort på.

Like ens når jeg går opp.

Skrevet

På meg vises det først i ansiktet. Merker det også raskt på hofter/mage (buksene sitter løsere)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...