Gå til innhold

Sort skjerm på bærbar pc.

Anbefalte innlegg

Gjest P. C. trøbbel
Skrevet

Jeg har fått koblet til en annen skjerm slik at jeg kan se skjermbildet. Pc'en er litt under ett år gammel om jeg husker rett (eller er det to?), så jeg synes det er merkelig om noe er ødelagt allerede. Jeg passer godt på pc'en men bruker den daglig. Kan det være en løs ledning mellom tastatur/skjerm? Hva koster det å ordne? Jeg trenger pc'en til viktig eksamen, så derfor kan jeg ikke levere den inn enda om reparasjon vil ta tid. Takk for svar.

Skrevet

Det der er en reklamasjonssak, og skal ikke koste noe. Kontakt selger.

"........................................."

Skrevet

En taskombinasjon skal bytte mellom ekstern skjerm og intern.

Jeg pleier holde en blå tast inne mens jeg trykker på en oppe på tallene som har tegning av to PCer. Det er fort å ta feil og dermed blir det svart - Ups!

Gjest P. C. trøbbel
Skrevet

En taskombinasjon skal bytte mellom ekstern skjerm og intern.

Jeg pleier holde en blå tast inne mens jeg trykker på en oppe på tallene som har tegning av to PCer. Det er fort å ta feil og dermed blir det svart - Ups!

Kan du forklare de tastene nøyere?

Jeg vil gjerne prøve å se om jeg kan ha gjort noe slikt, men pc'en hadde sort skjerm etter å ha vært lukket en natt.

Blå tast: er det en nede til venstre som heter "fn"? Jeg ser ingen taster med pc'er på...

Skrevet

Kan du forklare de tastene nøyere?

Jeg vil gjerne prøve å se om jeg kan ha gjort noe slikt, men pc'en hadde sort skjerm etter å ha vært lukket en natt.

Blå tast: er det en nede til venstre som heter "fn"? Jeg ser ingen taster med pc'er på...

Da må du nok i manualen for å se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...