Gjest lurrrer Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 mange sier at mensen stopper opp midlertidig i vann.. stemmer dette?? 0 Siter
tula Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det kan jeg faktisk ikke svare på, for jeg har fobi mot å bade i perioden min. Men når jeg drikker alkohol derimot, da har jeg erfart at mensen tar seg ei pause! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, det stemmer ikke. Jeg har sett noen ekle røde skyer i badekaret ved tampongbruk. Men det slipper jeg når jeg bruker Divacup - genialt! 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Absolutt ikke nei. Glemte meg en gang jeg dusjet i et badekar uten tampong, jeg satt meg ned og fylte opp karet. Særdeles mislykket og kvalmende. Har aldri hørt det før. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ikke hørt, men erfarer at den stopper om natta. Jeg blør kun på dagtid 0 Siter
Osiris Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det kan jeg faktisk ikke svare på, for jeg har fobi mot å bade i perioden min. Men når jeg drikker alkohol derimot, da har jeg erfart at mensen tar seg ei pause! Om jeg drikker alkohol når jeg har mens så er det garantert fri flyt i strie mengder. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det kan jeg faktisk ikke svare på, for jeg har fobi mot å bade i perioden min. Men når jeg drikker alkohol derimot, da har jeg erfart at mensen tar seg ei pause! Alkohol øker som regel blødninger. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ikke hørt, men erfarer at den stopper om natta. Jeg blør kun på dagtid Heldig du er da. Jeg blør minst like mye på natta som på dagen. 0 Siter
org Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ikke hørt, men erfarer at den stopper om natta. Jeg blør kun på dagtid Da er du jammen heldig!!! 0 Siter
tula Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Alkohol øker som regel blødninger. Det har tydeligvis ikke kroppen min fått med seg, for her er det full stopp når jeg drikker. Er vel bare sære meg det da=0) Men klager ikke!! 0 Siter
dolores83 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ikke hørt, men erfarer at den stopper om natta. Jeg blør kun på dagtid Sånn har jeg det også. Eller, jeg blør i hvert fall mye mindre om natta enn om dagen. Veldig praktisk, for da slipper jeg jo å stå opp midt på natta for å skifte bind. 0 Siter
Patsi Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Sånn har jeg det også. Eller, jeg blør i hvert fall mye mindre om natta enn om dagen. Veldig praktisk, for da slipper jeg jo å stå opp midt på natta for å skifte bind. Det er sikkert fordi man beveger seg mindre om natta. Når man står opp, vil alt renne fortere ut - og dermed føles det som om det blør mer. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ikke hørt, men erfarer at den stopper om natta. Jeg blør kun på dagtid Me too 0 Siter
dolores83 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det er sikkert fordi man beveger seg mindre om natta. Når man står opp, vil alt renne fortere ut - og dermed føles det som om det blør mer. Det kan godt hende. Praktisk er det uansett:) 0 Siter
Patsi Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det kan godt hende. Praktisk er det uansett:) Enig i det, ja. :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ikke hørt, men erfarer at den stopper om natta. Jeg blør kun på dagtid Det er vel strengt tatt mer fordi du ligger, og gravitasjonskraften ikke kommer til sin rett..... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ikke hørt, men erfarer at den stopper om natta. Jeg blør kun på dagtid Det fenomenet tror jeg kalles "tyngdekraft" ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.