Gå til innhold

Dere damer som var unge på 80-tallet

Gjest født 1982, for liten den gang til å huske

Anbefalte innlegg

Gjest født 1982, for liten den gang til å huske
Skrevet

Var Bryan Adams en man kunne "forelske" seg i?

Andre artister den gang?

Boy George?

Skrevet

Ja, Bryan Adams var "hot", men Boy George..? Neppe.

Andre plakatgutter var Limahl, Bono, pluss alle eller de fleste i flg band: Wham!, Modern Talking, Duran Duran, INXS.. kommer ikke på flere i farta.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ingen av dem var akkurat førstevalget, nei. Musikken syns jeg var ok den gang, men typene? Nei..

Gjest snusminikkeren
Skrevet

Kunne aldri forelsket meg i noen av dem.

Brian hadde bra musikk og Boy George var tøff og skilte seg veldig bra ut.

Jeg var mer forelsket i Lihmal og Morten Harket osv..

Jeg er født i 70.

Skrevet

Nei, ikke de to. Men jeg hadde plakater over Herrey. Han mellomste var jo nydelig - dengang. I tillegg til Limahl.

Skrevet

Nei, ikke de to. Men jeg hadde plakater over Herrey. Han mellomste var jo nydelig - dengang. I tillegg til Limahl.

Limahl hadde jeg også på veggen ja! :o) I tillegg til Rob Lowe og Bruce Boxleitner. Det var tider du!

Skrevet

Limahl, Rob Lowe, Michael Jackson (slik han så ut i Thriller tiden, ikke nå).

Så var det ei norsk gruppe. Husker ikke hvordan den skrives men utales Shatu trur jeg det var, der var det et par pene gutter.

Ellers var george Michael pen og Morten Harket.

Skrevet

Limahl hadde jeg også på veggen ja! :o) I tillegg til Rob Lowe og Bruce Boxleitner. Det var tider du!

Ja, han Bruce var jo nydelig. Men han synes jeg faktisk er nydelig når jeg ser han den dag i dag.... Så et klipp av den serien han var med i for en tid siden:-)

Skrevet

Hm, skal vi se!

Boy George og Bryan Adams var nok ikke så høyt på lista over hvem man "forelsket" seg i.

Men Limahl derimot var helt nydelig.

Og gutta i Wham.

Dessuten var jeg litt småforelska i Pat Sharp. Han var proglamleder for et musikkprogram jeg ikke husker hva het.

Skrevet

Hm, skal vi se!

Boy George og Bryan Adams var nok ikke så høyt på lista over hvem man "forelsket" seg i.

Men Limahl derimot var helt nydelig.

Og gutta i Wham.

Dessuten var jeg litt småforelska i Pat Sharp. Han var proglamleder for et musikkprogram jeg ikke husker hva het.

Pat Sharp ja! Jeg fikk autografen hans da han var i Oslo. Svevde litt etter det...

Skrevet

nei, ikke bryan adams. men gutta i new kids, folka i bon jovi, alle i guns'n roses....sånt.

Skrevet

nei, ikke bryan adams. men gutta i new kids, folka i bon jovi, alle i guns'n roses....sånt.

Det var 90-tallet, det. ;)

Skrevet

Ikke Boy George. Til nød Bryan Adams.

Inventaret i a-ha, Duran Duran, Gerorge Michael, Depeche Mode (ihvertfall et par av dem), vokalisten i The Alarm og Jim Kerr i Simple Minds.

Det er dem jeg husker hang på veggen min. Og så er det sikkert en del jeg ønsker å glemme ;-)

Skrevet

Jeg var forelsket i Boy George da jeg var 13 år. Altså i 1984.

Og siden var jeg fasinert av Rob Lowe, Judd Nelson, Pat Sharp, Gækki fra Creation og sikkert en fler, men nå kommer jeg ikke på flere i farten.

Skrevet

Boy George var jeg iallefall ikke forelska i!! Bryan Adams var litt for "gammel" tror jeg... Jeg var nok aller mest forelska i Glenn Medeiros *mimre*

Skrevet

Boy George var jeg iallefall ikke forelska i!! Bryan Adams var litt for "gammel" tror jeg... Jeg var nok aller mest forelska i Glenn Medeiros *mimre*

glenn medeiros var det han hete ja:) han glemt navnet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...