Gå til innhold

Leie av stripper

Anbefalte innlegg

Gjest Jul i Oslo
Skrevet

Planlegger å leie en kvinnelig stripper til årets julebord for gutta, men finner typisk nok ingen på nettet. Noen som vet om noen sider til byråer som leier ut strippere til private fester?

Gjest ....nop...
Skrevet

http://www.lamour.no/

Her kan du leie strippere.. Kommer kanskje ann på hvor du bor da..

Men skjønner ikke hva du skal med det...

Patetisk og barnslig spør du meg!!!

Gjest Dårlig gjort
Skrevet

For noen kvalminger dere er.

Jeg syns dette er svært dårlig gjort om ikke alle er enslige. Det er nærmest utroskap.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg syns dette er svært dårlig gjort om ikke alle er enslige. Det er nærmest utroskap.

Dårlig gjort dersom guttene ikke er enslige? Hmm...!

SKjønner heller ikke vitsen, men...kan ikke støtte deg ¨på at det er dårlig gjort.

Skrevet

*ROTFLMAO*

Han: Kjære...jeg må fortelle deg noe...jeg har vært utro.

Hun: *GISP*

Han: Ja...*hulker*...jeg så en pupp...*krampegråt*

Hun: En...en...PUPP?!?!?!? *HYL*

Han: Kan du noen gang tilgi sviket mitt, kjære...? *Grine* Jeg tror til og med jeg så snurten av en bitteliten dusk også...*den før omtalte krampegråten*

Hun: *SKRIK* That's it! Vi er SÅÅÅÅÅ skilt, ass!

"................................."

Gjest sjøstjerna
Skrevet

*ROTFLMAO*

Han: Kan du noen gang tilgi sviket mitt, kjære...? *Grine* Jeg tror til og med jeg så snurten av en bitteliten dusk også...*den før omtalte krampegråten*

*ler*

Gjest ...nop...
Skrevet

*ROTFLMAO*

He he he he he he he he he he ehe he he... mega latter...

Den var bra!!!!

Skrevet

*ROTFLMAO*

Herregud, at _du_ skulle gå på den der da. Idag er du virkelig ikke deg selv.

Skrevet

Herregud, at _du_ skulle gå på den der da. Idag er du virkelig ikke deg selv.

Gå på? Hva i all verden snakker du om? Tok du ikke det jeg skrev som humor?

"...................................."

Skrevet

Dårlig gjort dersom guttene ikke er enslige? Hmm...!

SKjønner heller ikke vitsen, men...kan ikke støtte deg ¨på at det er dårlig gjort.

"SKjønner heller ikke vitsen"

Vitsen er enkel: Vi menn liker å se pupper, rumpe og mus. Meget lite komplisert, og helt fritt for intellektuelle faktorer :-)

"......................................."

Skrevet

Gå på? Hva i all verden snakker du om? Tok du ikke det jeg skrev som humor?

"...................................."

Seff tok jeg det som humor, men at du ikke skjønte at denne person sannsynligvis trolla kun for å få sånne "herreguuuud, det kan du ikke mene!!" svar.

Skrevet

Seff tok jeg det som humor, men at du ikke skjønte at denne person sannsynligvis trolla kun for å få sånne "herreguuuud, det kan du ikke mene!!" svar.

Og hva i det jeg skrev kunne jeg ikke skrive som en "fortsettelse" - ironisk - på det vedkommende skrev? Helt uavhengig om det var et seriøst utsagn eller ei.

"........................................."

Gjest sjøstjerna
Skrevet

"SKjønner heller ikke vitsen"

Vitsen er enkel: Vi menn liker å se pupper, rumpe og mus. Meget lite komplisert, og helt fritt for intellektuelle faktorer :-)

;-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Ja, huff. Patetisk med denne "sexen i atmosfæren", gitt.

"......................................"

Og det skulle vel gå ann an noen mener det.

ELLER?

Ikke alle som må se halvnakne folk i alle situasjoner for å kose seg vettu!

Skrevet

Og det skulle vel gå ann an noen mener det.

ELLER?

Ikke alle som må se halvnakne folk i alle situasjoner for å kose seg vettu!

Såvidt jeg vet så er det ingen som MÅ se halvnakne folk for å kose seg. Det utelukker ikke det at mange av de samme faktisk kan like å se på det - selv om de ikke MÅ det. Å i det hele tatt bruke slike ord som "må se" blir for dumt - hvor tar du slikt fra, egentlig?

Gjest Pontiac
Skrevet

Såvidt jeg vet så er det ingen som MÅ se halvnakne folk for å kose seg. Det utelukker ikke det at mange av de samme faktisk kan like å se på det - selv om de ikke MÅ det. Å i det hele tatt bruke slike ord som "må se" blir for dumt - hvor tar du slikt fra, egentlig?

Du har stått opp med feil ben i dag eller, makan til mange småagressive innlegg fra deg i dag *ler*

Gidder ikke egle med deg jeg, jeg synes det er patetisk å leie stripping til både julebord og utdrikningslag.

Det er min mening og den har jeg faktisk rett til å ha, og jeg har tilogmed rett til å skrive den meninga på DOL.

Så det så ;)

Skrevet

Du har stått opp med feil ben i dag eller, makan til mange småagressive innlegg fra deg i dag *ler*

Gidder ikke egle med deg jeg, jeg synes det er patetisk å leie stripping til både julebord og utdrikningslag.

Det er min mening og den har jeg faktisk rett til å ha, og jeg har tilogmed rett til å skrive den meninga på DOL.

Så det så ;)

Småagressive? Fra meg? *Ler* Jaggu skal man høre mye dumt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...