Gå til innhold

Rygge sensor

Anbefalte innlegg

Gjest Gipsy today
Skrevet

Noen her som har montert trødløs rygge sensor på bilen sin? Har hørt at dette finnes og at de er ganske små, at de ikke syns noe særlig , men finner de ingen plasser på nettet. NOen som vet?

Skrevet

Til og med når du deler opp ordet får du noen treff. Søker du på rygesensor får du 1420 treff.

Gjest Gipsy today
Skrevet

Til og med når du deler opp ordet får du noen treff. Søker du på rygesensor får du 1420 treff.

ja man får mange treff og jeg har skjekket ut veldig mye, men ingen passer ønsket mitt. vil ha en trådløs senson. uten kabler i det hele tatt.

Skrevet

ja man får mange treff og jeg har skjekket ut veldig mye, men ingen passer ønsket mitt. vil ha en trådløs senson. uten kabler i det hele tatt.

Forsøk å søk med riktig skrivemåte så øker du sjansen. Skriv ryggesensor og ikke rygge sensor. Lykke til! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...