Gå til innhold

Lookfantastic.com, har hørt rykter om.....

Anbefalte innlegg

Gjest calendar
Skrevet

at de har hatt tollrazia etter seg, og at det ikke lenger er mulig å bestille uten å måtte betale for tollen. stemmer dette? Er SÅ synd, da jeg har funnet skikkelig gode og billige hårprodukter, som koster flesk i norge.

sprelline1365380900
Skrevet

Viss du bestiller for under 200 kroner slipper du toll:) Jeg har bestilt et og et produkt om gangen. Om det blir billigere, siden du da må betale frakt for hvert enkelt produkt, vet jeg ikke, men jeg har gjort det slik :)

Gjest calendar
Skrevet

Viss du bestiller for under 200 kroner slipper du toll:) Jeg har bestilt et og et produkt om gangen. Om det blir billigere, siden du da må betale frakt for hvert enkelt produkt, vet jeg ikke, men jeg har gjort det slik :)

Så det stemmer altså? så kjipt. ja det går selfølgelig an å gjøre det på den måten du har gjort, men tror frakten blir dyrere, men hvis total prisen blir billigere enn den i norge så er det jo verdt det. Men 200 kr, gjelder det sammen med fraktprisen eller 200 + frakt?

Gjest lurings
Skrevet

Noe annet er at det er idiotisk å sitte her å skrive om slikt. Dersom noen DOLERE jobber med toll eller liknende, er det dumt å rope om dette her inne.

Gjest calendar
Skrevet

Noe annet er at det er idiotisk å sitte her å skrive om slikt. Dersom noen DOLERE jobber med toll eller liknende, er det dumt å rope om dette her inne.

Denne siden har det vært skrevet om 10000 ganger tidligere på dol...

Gjest lurings
Skrevet

Denne siden har det vært skrevet om 10000 ganger tidligere på dol...

Jeg vet det. Mulig det er derfor man blir tatt også?

Skrevet

Jeg vet det. Mulig det er derfor man blir tatt også?

Helt sikkert. Det var jo stadig vekk lovprising her inne av at Lookfantastic skrev ned verdien på pakkene. En skal ikke være så spesielt smart for å skjønne at tollerne etterhvert får greie på det. Jeg handler hos Strawberrynet, der skriver de heldigvis ikke ned verdien. Da vet jeg hva jeg kan vente meg i allefall. Men frakta er gratis så det er bare å bestille en ting i gangen det. :)

Skrevet

Så det stemmer altså? så kjipt. ja det går selfølgelig an å gjøre det på den måten du har gjort, men tror frakten blir dyrere, men hvis total prisen blir billigere enn den i norge så er det jo verdt det. Men 200 kr, gjelder det sammen med fraktprisen eller 200 + frakt?

Hvis selve varen koster under 200 kr, så slipper du å betale moms. Hvis varene koster over 200 kr, så må du betale moms av det varene koster inkl frakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...