Aramir Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 NHD skriver at en depresjon varer fra mellom 3 til 6 måneder. Jeg kan være deprimert i 3 uker eller 8 uker for så plutselig fra det ene øyeblikket til det andre være ute av hele suppa. Er det noe annet jeg driver å baler med? Kanskje dette er en del av det bipolare sirkuset eller? Er det noen forskjell på en bipolar depresjon og en "vanlig" depresjon? Psykiateren min sier jeg er syklotym. Kanskje det er der det ligger. 0 Siter
Gjest wow-wow Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg tror at det NHD beskriver er en vanlig depresjon fra a til å. Så finnes det sånne som du og jeg som liksom aldri blir helt friske, men må være flinke og spise medisinene våre for å fungere kanskje resten av livet. Jeg også er bipolar 2 viser det seg, har slitt med depresjoner både titt og ofte. Medisiner viser seg og være alfa og omega for meg, ellers "ramler jeg helt av." Håper NHD kan forklare dette litt nærmere, hadde vært interessant med en litt mere konkret forklaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.