Gå til innhold

Hvor lang er en depresjon 2.

Anbefalte innlegg

NHD skriver at en depresjon varer fra mellom 3 til 6 måneder.

Jeg kan være deprimert i 3 uker eller 8 uker for så plutselig fra det ene øyeblikket til det andre være ute av hele suppa.

Er det noe annet jeg driver å baler med?

Kanskje dette er en del av det bipolare sirkuset eller? Er det noen forskjell på en bipolar depresjon og en "vanlig" depresjon? Psykiateren min sier jeg er syklotym. Kanskje det er der det ligger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251021-hvor-lang-er-en-depresjon-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wow-wow

Jeg tror at det NHD beskriver er en vanlig depresjon fra a til å.

Så finnes det sånne som du og jeg som liksom aldri blir helt friske, men må være flinke og spise medisinene våre for å fungere kanskje resten av livet.

Jeg også er bipolar 2 viser det seg, har slitt med depresjoner både titt og ofte. Medisiner viser seg og være alfa og omega for meg, ellers "ramler jeg helt av."

Håper NHD kan forklare dette litt nærmere, hadde vært interessant med en litt mere konkret forklaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...