Gjest Jul i Oslo Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Wow, pokker så mange rødstrømper det er der ute!! Det må da være lov å feire jula med å se på noen faste pupper istedenfor slenglommene til kjerringa Gutter er gutter, uansett hva de måtte si, vi liker en lekker kvinnekropp!! Vi har ikke planer om å stappe juletreet inn i henne, det handler kun om 10 minutter dans og kropp...og julebrygg! Dersom dama hadde vært på en lignende fest med mannlig stripper så hadde det brydd meg NULL. Det handler om å stole på hverandre. Nå kommer det sikkert mange rødstrømpesvar med tårer og snørr fordi jeg kaller henne kjerring osv...god p...jul girls! 0 Siter
Gjest Bo alene du! Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Den dama som orker å være sammen med deg kan ikke ha mye selvrespekt. Stakkars dame. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Ikke mye snørr og tårer her i gården iallefall. Slike patetiske snøvlerier går det bare ann å le av du. 0 Siter
Gjest Jul i Oslo Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Den dama som orker å være sammen med deg kan ikke ha mye selvrespekt. Stakkars dame. He he, ler hele veien til p...julebordet 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Og la oss nå også få lov til å forlyste oss med litt frisk, fast pels på knaggen i førjulstida, i stedet for slarveglufsa til kjærringa hjemme! "........................................" 0 Siter
morsan Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Og la oss nå også få lov til å forlyste oss med litt frisk, fast pels på knaggen i førjulstida, i stedet for slarveglufsa til kjærringa hjemme! "........................................" Nei, skarre værre _pels_ nå for tia? ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, skarre værre _pels_ nå for tia? ;-) Jeg ække så nøye på det, jeg :-) Kanskje med kjerring som ikke har pels, så må man ut av redet for å få variasjon? "......................................." 0 Siter
Gjest amparro... Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Bare kos deg du! Klart du skal få kose deg med struttepupper og stram mus :-) God jul! Hikk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.