Gå til innhold

Leie av stripper

Anbefalte innlegg

Gjest Jul i Oslo
Skrevet

Wow, pokker så mange rødstrømper det er der ute!!

Det må da være lov å feire jula med å se på noen faste pupper istedenfor slenglommene til kjerringa ;) Gutter er gutter, uansett hva de måtte si, vi liker en lekker kvinnekropp!! Vi har ikke planer om å stappe juletreet inn i henne, det handler kun om 10 minutter dans og kropp...og julebrygg! Dersom dama hadde vært på en lignende fest med mannlig stripper så hadde det brydd meg NULL. Det handler om å stole på hverandre.

Nå kommer det sikkert mange rødstrømpesvar med tårer og snørr fordi jeg kaller henne kjerring osv...god p...jul girls!

Gjest Bo alene du!
Skrevet

Den dama som orker å være sammen med deg kan ikke ha mye selvrespekt. Stakkars dame.

Gjest Pontiac
Skrevet

Ikke mye snørr og tårer her i gården iallefall.

Slike patetiske snøvlerier går det bare ann å le av du.

Gjest Jul i Oslo
Skrevet

Den dama som orker å være sammen med deg kan ikke ha mye selvrespekt. Stakkars dame.

He he, ler hele veien til p...julebordet :)

Skrevet

Og la oss nå også få lov til å forlyste oss med litt frisk, fast pels på knaggen i førjulstida, i stedet for slarveglufsa til kjærringa hjemme!

"........................................"

Skrevet

Og la oss nå også få lov til å forlyste oss med litt frisk, fast pels på knaggen i førjulstida, i stedet for slarveglufsa til kjærringa hjemme!

"........................................"

Nei, skarre værre _pels_ nå for tia? ;-)

Skrevet

Nei, skarre værre _pels_ nå for tia? ;-)

Jeg ække så nøye på det, jeg :-)

Kanskje med kjerring som ikke har pels, så må man ut av redet for å få variasjon?

"......................................."

Gjest amparro...
Skrevet

Bare kos deg du! Klart du skal få kose deg med struttepupper og stram mus :-) God jul! Hikk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...