Gå til innhold

Er så sliten

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama

Nå er jeg så sliten så sliten....

Sliiiiiiiiiten

Nå synes jeg at jeg må få lov til å få litt ro. Nå vil jeg ikke se mer, tenke på mer om hvordan jeg har vært, hvorfor det ble sånn, hva jeg har gjort.

JEG VIL IKKE MER NÅ!

Jeg vil bare sove. Sove og sove. Ikke tenke mer. Ikke forstå mer, ikke endres mer i hodet mitt. Jeg er så sliten.

Har aldri vært så sliten før i hele mitt liv.

Det året jeg ble 30. Dagene har bare vært en eneste storm. Det året jeg ble voksen. Ikke unnvikende ikke avhengig. Fy faan så tungt det er, så mye det koster å se, å forstå. Helvette så vondt.

Jeg har vært plasser jeg ikke vil vite av. Jeg har vært på måter jeg ikke vil kjennes ved.

Og nå evner jeg ikke føre en samtale lenger enn noen minutter, for jeg er så sliten at jeg klarer ikke få med meg hva folk sier. Jeg klarer bare være i hodet mitt. Jeg klarer bare snakke om meg, meg, meg, meg.

Timene går og går, og jeg har bare tenkt og tenkt.

Tv aksjonen i dag, klarte så vidt å si de to setningene det tar. Klarte så vidt å presse frem et smil. Ingen krefter mer.

Kan jeg få litt ro snart????

Nå vil jeg sove litt, pliiis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251040-er-s%C3%A5-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaffedama

Uffda, det høres ikke greit ut. Håper du har tid for deg selv i dag, tid til å slappe av. En lang varm dusj, en liten tur for å få frisk luft, en god kopp kaffe, musikk, kanskje noe som vil hjelpe deg å komme bort fra tankene en stund?

Nei, jeg strever meg gjennom dagene nå. Men jeg håper at det at jeg faktisk kan kjenne på hvor sliten jeg er, kanskje er en god ting.

Jaja. Håper du får en grei dag melmøll.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251040-er-s%C3%A5-sliten/#findComment-1977842
Del på andre sider

Nei, jeg strever meg gjennom dagene nå. Men jeg håper at det at jeg faktisk kan kjenne på hvor sliten jeg er, kanskje er en god ting.

Jaja. Håper du får en grei dag melmøll.

Det ER en god ting! Men føles neppe sånn.. Ta vare på deg, kaffedame! det høres ut som du trenger en porsjon hvile nå, du trenger ikke kjøre deg i grøften!

Klem!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251040-er-s%C3%A5-sliten/#findComment-1978142
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...